Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3457889
Net even bezig in de slaapkamer
Wat hoor ik toch ? Kom ik de kamer in , en daar rijdt de prins voorbij :biggrin2:
We hebben t.a.v aanstaande aftakeling bewust meubels gekocht . Waar je makkelijk met de stofzuiger onderdoor kan . Met wieltjes , niets te verstouwen
De prins was dus op een eetkamerstoel gesprongen, ja . En dan ga je zo maar rijden :biggrin2: ik denk dat ie het geen tweede keer doet . Poeh hee , wat gebeurt er nu allemaal :biggrin2:
Door smulpaap
#3457893
Siberienne schreef: vr 17 mar 2023, 16:43 Ja mooi is ‘ie! En fijn dat het zo goed gaat bij jullie en met hem!
Ja hoor , Hij is een stuk relaxter
Al is er nog een hele weg te bewandelen
Er zit ook verlatingsangst in
Maar goed , rustig aan . Hij hoeft niet gelijk alles te kunnen
Over een week of drie gaan we eens beginnen met een moment de woonkamer uit . Even koffie drinken in de slaapkamer bv
Of als dat nog te spannend is een nog korter moment . Nu laten we hem nog lekker zn gang gaan . Als ie mee wil lopen door het huis prima
Met Thara heeft het ook ruim een jaar geduurd voordat ze goed alleen kon zijn
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3457902
Voor zo'n korte tijd bij jullie is hij echt een stuk meer ontspannen volgens mij. Zelfs lekker op bed en op de bank. Tut zal hem wellicht ook steun geven. Een rugzak heeft hij en dat zal een restje blijven of tijd kosten. Maar hij doet het goed.
Door smulpaap
#3457911
Zijn oude baasje is inmiddels stervende :'( :'(
Ouders vanochtend gesproken
Ik ben er kapot van . Hartverscheurend , het zal je kind maar zijn
Vanochtend nog wat foto's en filmpjes gemaakt . Voor als ze nog een helder moment heeft . Dan kan ze haar lieverd nog zien middels foto's en filmpjes
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3457913
Vreselijk bericht zeg, wat gaat dat dan ineens snel. En inderdaad, het zal je kind zijn. Als ouder hoor je je kind niet te overleven.
Heel veel sterkte voor hen en voor jullie.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3457914
Duidelijk dat het het juiste moment is geweest voor Seb om te verhuizen waardoor ze jullie nog heeft kunnen ontmoeten en ze foto's en filmpjes heeft kunnen zien van Seb in zijn nieuwe huis.
Maar inderdaad hartverscheurend dat het dan nu ineens zo snel gaat :'(
Door smulpaap
#3457921
Zo . De prins vandaag helemaal geborsteld
Begonnen met korte momenten
En nu mocht ie er aan geloven
En nu even uitrusten van het avontuur :biggrin2:
Nieuwe borstel werkt als een tierelier
Bijlagen
20230319_093240.jpg
20230319_093240.jpg (3.19 MiB) 4301 keer bekeken
20230319_093415.jpg
20230319_093415.jpg (3.02 MiB) 4301 keer bekeken
Door Robian
#3458019
pike schreef: di 21 mar 2023, 08:34 Gaaf dat ze nou samen los kunnen. Wordt hij niet teveel opgejaagd door de muts? Lastig te zien op het filmpje.
Is typisch sheltie speel-race gedrag zover ik kan zien. :)
Heerlijk filmpje
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door