Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3459153
Ze zijn gisteravond en vanmorgen even uit hun kamer geweest. Noodles en Nori zijn nieuwsgierig maar gedragen zich heel beleefd. De kleintjes vinden die grote poezels nog erg eng dus we laten ze nog niet lang bij elkaar. Na het loslopen zijn ze bekaf en gaan samen slapen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3459373
Het gaat best goed met onze kleuters. Sinds een week zijn ze ook beneden tot afgrijzen van poes Noodles. De tv gaat hier niet meer aan lol. Mijn lief is van mwah katten vind ik niet zo naar oh wat zijn ze geweldig.
Zoë vinden ze ook niet top maar dat gaat vast ook goedkomen. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3459374
Heerlijk op ontdekkingstocht door het huis :biggrin2:
Op basis van de foto's trekken ze ook echt samen op?
En wat heerlijk dat je lief nu helemaal omgeslagen is ;D
Door hannabelgje
#3459376
In het nest waren ze al altijd bij elkaar en dat is nu nog steeds. De bruine (Tuurtje) gaat ook zitten roepen naar de rode (Rafje). Die komt dan ook meteen aanrennen als hij zijn broertje hoort roepen. Prachtig om te zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3459378
En de eerste keer met Nori op de bank. Noodles wil nog niet maar dat komt ook vast goed. Die heeft wat meer tijd nodig. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3459382
hannabelgje schreef: vr 05 mei 2023, 10:44 In het nest waren ze al altijd bij elkaar en dat is nu nog steeds. De bruine (Tuurtje) gaat ook zitten roepen naar de rode (Rafje). Die komt dan ook meteen aanrennen als hij zijn broertje hoort roepen. Prachtig om te zien.
Ja zo schattig wanneer ze elkaar roepen als ze elkaar even kwijt zijn :) Dat deden Iza en Jop ook de eerste tijd toen ze hier waren :biggrin2:
En wat lief zo met Nori op de bank :smitten: Hopelijk begrijpt Noodles straks ook dat het heerlijk is om met zijn viertjes bij elkaar te liggen ;) Nori geeft Noodles in ieder geval vast het goede voorbeeld :cool:
Door Anne in Zweden
#3459384
Nouuuu, dat ziet er toch helemaal geweldig uit al, met de grote oom op de bank! Wat een prachtige nuppies heb je daar toch. :smitten:

Grappig hè, hoe katten mannen om hun vinger kunnen winden. :biggrin2: Meneer Anne kende katten ook alleen maar van het boerenerf, schichtig en blazend, en hoefde er ook niet zo nodig eentje in huis. Ik wel natuurlijk, en toen bleek hoe aanhankelijk katten kunnen zijn, was hij ook meteen helemaal om. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door