Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3456188
Een paar maanden geleden is mijn siamees Wasabi plotseling gestorven. Met meneer overlegd en eigenlijk wilde hij er voorlopig geen derde poezel bij. Wat ik ook begreep. Gisteren even over zitten praten waarom ik altijd drie mezen heb. En dat begreep hij ook. Stuur ik vandaag een foto van het huidige nestje van de fokker van Noodles, raakt hij er helemaal enthousiast van. We krijgen in april dus een nieuw kereltje. Het is een manderin katertje geboren op 24 december. En het wordt dus de kat van meneer. AfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door Lizzy
#3456199
Ohww, wat een ontzetttende leukerd! Ja nee, daar kun je geen nee tegen zeggen :smitten:

Zo dan, april. Dat is nog wel even wachten!!! Sterkte, met wachten :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3456209
Oh, wat leuk!
Die 2 gaan vast de beste vrienden worden.

Hebben jullie al een naam in gedachten? Wordt het er weer eentje in thema? Of vind Meneer dat niet zo leuk? :P
Door hannabelgje
#3456344
Krijgt Frank een update van de fokker dat deze kerel ook nog een huisje zoekt. Ach zegt Frank als jij hem wil dan nemen we er gewoon 2. Pfffff. Ik weet niet of 4 katten verstandig is en ze zijn ook niet bepaald gratis maar ik vond hem vanaf het begin al super leuk.
Moeilijk.Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3456345
Zo zit je Frank nog te overtuigen waarom je een derde kat wilt en nu komt hij zelf al met het voorstel om er gelijk twee bij te nemen ;D ;D ;D

Ja, verstand is lastig in zo'n situatie. Want het is natuurlijk niet alleen de aanschafkosten. Aan de andere kant is twee kittens samen ook enorm leuk zoals die met elkaar spelen en donderjagen en dan hebben ze elkaar wanneer de ouderen daar even geen zin in hebben ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door