Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3457311
Ik heb bij mijn katten echt heel veel verschil gemerkt in de leeftijd van het verlaten van de fokker. Die ik met 12 en 13 weken had of zelfs jonger waren veel minder stabiel qua stress dan degenen die ik na 16 weken heb opgehaald. Die ik ouder heb opgehaald zijn qua karakter veel stabieler geworden. Dus ik wil ze niet meer jonger dan 16 weken. Noodles heb ik zelf laten castreren omdat ze poesjes liever niet zo jong doen. Toch heb ik haar pas met 16 wkn opgehaald.
Ik vind het een ideale leeftijd. En ok dan heb je geen kitten in huis wat op je hand past maar ook met 16 weken zijn ze nog klein en schattig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3457334
Ik zou ze ook (in de toekomst) liever pas op 6 maand gecastreerd hebben. Maar ja... Als dat illegaal is, wordt dat lastig he.
Maar als ik de kans zou krijgen, zou ik het ook lekker zelf later doen.
Door hannabelgje
#3457336
Bij de katers maakt het me niet uit maar bij de poezen wel. Dat is toch een buikoperatie.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3457337
Ah, dat zou me dan niet uitmaken. Ze herstellen zo snel als ze klein zijn en de narcose is ook gewoon veilig.
Het gaat mij om de hormonen.

Krijg je nu 2 katertjes?
Door hannabelgje
#3458428
We hebben een datum. 22 april gaan we de heertjes ophalen. We zijn bezig met namen. Op dit moment hebben we Raf voor de rode en Tuur voor de bruine.
Maar we zitten nog in het proces.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Door hannabelgje
#3458852
Nog anderhalve week. Hun eten is besteld bij zooplus. Ze eten nu brokjes, natvoer en kvv. Voorlopig gaan we daar hier ook ff mee door.
Bij de fokker zijn ze continu bij elkaar dus goede keuze om ze beide te nemen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3458855
Wat enorm fijn dat juist deze twee zo aan elkaar verknocht zijn en dan ook nog heerlijk samen naar een nieuw huisje mogen verhuizen :cool:
Sterkte met het aftellen van de laatste anderhalve week!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3458857
hannabelgje schreef: do 13 apr 2023, 09:56 Nog anderhalve week. Hun eten is besteld bij zooplus. Ze eten nu brokjes, natvoer en kvv. Voorlopig gaan we daar hier ook ff mee door.
Bij de fokker zijn ze continu bij elkaar dus goede keuze om ze beide te nemen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ohh wat een moppies!!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door