Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3458990
hannabelgje schreef: do 13 apr 2023, 09:56 Nog anderhalve week. Hun eten is besteld bij zooplus. Ze eten nu brokjes, natvoer en kvv. Voorlopig gaan we daar hier ook ff mee door.
Bij de fokker zijn ze continu bij elkaar dus goede keuze om ze beide te nemen. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Ze zijn echt te schattig gewoon :smitten:


Mag ik vragen waarom je ze dat bocht blijft voeren?
Door hannabelgje
#3458994
Lizzy schreef: Ze zijn echt te schattig gewoon :smitten:


Mag ik vragen waarom je ze dat bocht blijft voeren?
We gaan dat niet blijven voeren hoor. Maar dat gaan we langzaam afbouwen naar wat ik wil dat ze eten. Dat doen we niet cold turkey.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3458995
Ik denk zelfs dat ze bij de fokker royaal konijn eten en dat wil ik sowieso niet voeren.
Pfff nog 2 nachtjes inderdaad. Ik hoop zo dat alles goed gaat. Ergens vind ik het ook wel een dingetje om onze goede harmonie hier te verstoren. Maar ik vind 2 katten ipv 3 of meer best een groot risico. Als er 1 omvalt......

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3458999
Ik snap je helemaal.
Ookal hebben we hier nu wel beslist om het niet meer te proberen en hen gewoon rustig samen oud te laten worden.
Ze zijn nu wel beide 13 en mankeren op wat gewrichtspijn na, niets, en gaan normaal dus nog wel een tijdje mee. Dus is de kans dat hun levensverwachting nog jaren uit elkaar ligt al vrij klein. En dus laten we hen (na de vorige mislukt poging) gewoon gerust met hun 2.
Maar voorheen leek me dat ook zo onmogelijk. Er mocht niemand alleen achter blijven.

Maar he, het komt vast helemaal goed met die introductie. ;) Kittens worden vlot aanvaard, jouw andere katten zijn super sociaal en de 2 donderstenen hebben elkaar dus gaan ze de volwassenen ook niet constant overvallen. Dat scheelt vast wel. :biggrin2:
Door hannabelgje
#3459006
Siamezen kunnen echt niet alleen zijn. Dat heb ik wel gezien met Wasabi. Maatje Jip stierf en hij had mijn britje nog maar dat lag elkaar niet bepaald. Hij is onzindelijk geworden en beginnen met slopen, kreeg een lik tick en dat is nooit meer goedgekomen.
Noodles is deze ochtend weer het hele huis onveilig aan het maken met haar muisje. Ze is super speels en actief terwijl Nori veel kalmer is. Echt stoeien doen ze bijna niet. Dat was meer Wasabi zijn ding. Ik denk dat het voor haar wel goed zou zijn wat actievere katten erbij.
Maar we gaan het meemaken. Nog 1 nachtje slapen.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3459011
Ja, das waar. Siamezen en oosterlingen hebben dat echt nodig. Dat zijn geen katten om alleen te houden. Dat maakt het uiteraard dwingender.

Dat is bij die van mij anders.
En we hebben het geprobeerd. Maar we zien niets meer zitten waar we hen echt nog blij mee kunnen maken op dat vlak en ook te vinden is. En we hebben ook niet het gevoel dat ze er nog op zitten te wachten. Ze willen gewoon rust.. En als ze dan binnen een paar jaar, oud en voldaan, kort na elkaar gaan omdat de 2e de eerste mist en opgeeft, dan is dat ook prima.


Veel plezier morgen!
Komt vast helemaal goed. :)
Door Lizzy
#3459015
hannabelgje schreef: do 20 apr 2023, 12:07 We gaan dat niet blijven voeren hoor. Maar dat gaan we langzaam afbouwen naar wat ik wil dat ze eten. Dat doen we niet cold turkey.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
OK. Nou gelukkig dat ze op termijn dan van de meuk af gaan :biggrin2: !
Door hannabelgje
#3459019
Lizzy schreef: OK. Nou gelukkig dat ze op termijn dan van de meuk af gaan :biggrin2: !
Weet je hoeveel haar dat scheelt in huis Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3459031
We zijn al een uurtje onderweg. Nog 2 uurtjes. En dan nog bijna 3 terug.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3459043
En we zijn onderweg naar huis met 2 kleine puppypoezen in de auto. Wat zijn ze nog klein! Nog 2 uurtjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3459050
We hebben ze geïnstalleerd in hun eigen kamertje. Ze zijn zo overstuur dat we ze eerst even lekker bij laten komen met z'n tweetjes.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door