Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Too
#3459778
Nu de kleuters fatsoenlijk gewassen zijn is dat stapelen ook veel beter te doen :biggrin2:
Door Robian
#3459897
hannabelgje schreef: do 18 mei 2023, 13:41 En weer lekker bij elkaar. Heerlijk om te zien. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk
O heerlijk... een stapeltje kat :smitten:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3459930
Het is nog steeds niet mijn soort kat, maar potverdikke die van jou zijn wel super schattig en lief. :smitten:
Ze doen mij bijna van gedacht veranderen. :P :biggrin2:
Door hannabelgje
#3459936
Ik vind het zelf ook niet de mooiste katten die er zijn, maar ze hebben wel de leukste karakters vind ik. Super aanhankelijk zowel voor mensen als voor elkaar. Ze zijn super speels en liggen heel erg graag op schoot.

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Door hannabelgje
#3460634
De jongens groeien als kool en zijn aan het wisselen. Het zijn echt twee totaal verschillende karaktertjes. Raf is super mens gericht en ligt het liefst bij zijn personeel te knuffelen. Tuur is wat minder knuffelig maar komt toch ook vaak knuffels halen. Tuur heeft helaas een ontstoken oogje opgelopen en we moeten hem nu 4x per dag gaan zalven. Dat wordt nog wat. AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3460637
Aj, een ontstoken oogje. Das niet leuk.
En de zalf nog minder. Dan gaat hij misschien nog minder komen knuffelen. Hopelijk niet en blijkt jullie vertrouwensband al sterk genoeg.

Ze hebben geen druppels voor in de oogjes? Das veeeeel eenvoudiger en minder heftig voor de kat.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3460647
Vreselijk zo snel als ze de eerste maanden groeien ;)
Balen van het oogje van Tuur, hopelijk geneest het voorspoedig!
Door hannabelgje
#3460663
En ze kunnen naar buiten vanaf deze middag. Kost wat maar dan heb je ook wat. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-S911B met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3460665
Wat heerlijk dat ze zo naar buiten kunnen, wat fijn voor ze! Super dat jullie dit voor ze gedaan hebben.
Hopelijk geneest het oogje ook snel.
Door zurca
#3460668
Nou dat vinden ze wel wat zeker?
Fijn hoor dat ze veilig de tuin onveilig kunnen maken :P ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door