Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3456016
Gaat Oervoer stoppen ?
Ik zat toevallig weer eens op de site te kijken
Ik bestelde voorheen regelmatig , maar de laatste tijd weinig keuze ( voor mijn juf )
Of niet voorradig . Dus , vorig jaar geloof ik voor het laatst besteld
Zou jammer zijn .... zeker voor de mini barf hond
Door Tanna
#3456043
Ik bestel bij Floris en ben heel tevreden. Maar inderdaad, voor een kleine barfhond is het niet zo eenvoudig. Van Bandit zit ik dan met zoveel bakjes dat ik op den duur eten geef dat al over de datum is, het zou handig zijn om dat met iemand anders te kunnen delen.
Door Cindy de Wolf
#3456048
Ik heb de melding ook gezien. Het zou me niets verbazen als ze (moeten) stoppen. De prijzen gieren de pan uit en dan nog maar te zwijgen over de stroomkosten :-X Ik zat net even bij Dogmeat, Gunshies en Dogmeat te kijken :'( kilo spiervlees 8-12 euro is normaal tegenwoordig, bij Florisvlees 16,95 voor 2!kg haasvoorbout, en dan komen er vaak nog 10-15 euro bezorgkosten bij of 70k minimale bestelhoeveelheid, dan is Dogmeat nog schappelijk met "slechts"150 euro om gratis te laten bezorgen...Dit zijn toch geen prijzen die men tegenwoordig nog kan opbrengen :-[ Nog niet zo lang geleden hier de lijntjes van lama vlees voor 2,50pkg idem voor antiloop, kangoeroe ed, hele geitenbokjes voor 2,50...dat red je nu nog geeneens per kilo.

Dus het zou mij niet verbazen als Oervoer de eerste grotere is die de brui eraan gegeven heeft :'(
Door tt-tjes
#3456165
Dat was voor mij de reden om te stoppen met Barf en KVV te gaan geven. Ik vond de prijzen te gek voor woorden.
Dat is ook niet goedkoop als je goede merken voert, maar daar kun je dan wel met goedkopere merken afwisselen.
Door smulpaap
#3456237
Mijn hart huilt al een aantal dagen
Een 12 jarig ruwharige JR teef ter herplaatsing
Bazin opgenomen in het verpleeghuis . Mijn gevoel zegt , ophalen . Dat lieve snoetje . Ik ben echt verliefd op het oude meiske
Maar het verstand zegt (helaas ) nee
Ook omwille van de kosten. Helaas , wat ik al die jaren met veel liefde heb gedaan , dat zit er niet meer in . Ik ken mezelf , ik wil een hond heel goed verzorgen .Dus . Ik zet het lieve meiske maar uit mijn hoofd , helaas
Door Cindy de Wolf
#3456244
smulpaap schreef: do 26 jan 2023, 21:09 Mijn hart huilt al een aantal dagen
Een 12 jarig ruwharige JR teef ter herplaatsing
Bazin opgenomen in het verpleeghuis . Mijn gevoel zegt , ophalen . Dat lieve snoetje . Ik ben echt verliefd op het oude meiske
Maar het verstand zegt (helaas ) nee
Ook omwille van de kosten. Helaas , wat ik al die jaren met veel liefde heb gedaan , dat zit er niet meer in . Ik ken mezelf , ik wil een hond heel goed verzorgen .Dus . Ik zet het lieve meiske maar uit mijn hoofd , helaas
En toch he, soms moet je gewoon je hart volgen en gewoon springen.

Jazz was 2 weken oud toen ik Pebbles op mijn verjaardag in de ochtend op de site van Zalikas zag staan. Die blik, de omschrijving, ik wist die is van mij. Via messenger een PB gestuurd rap antwoord en in de middag van Den Haag naar Loerbeek gereden om kennis te maken, ze is gelijk mee terug gekomen; serieus mijn beste verjaardagscadeau ever. Dussss als dit echt wow voelt.....gewoon springen. Soms denken we teveel na als we ouder worden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door