Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3456000
Tanna schreef:Ik ga binnenkort een jas van Pinewood passen, die is namelijk veel beter waterdicht dan die van Owney. Maar of het wat wordt.......die Owney jassen zitten altijd zo lekker.
Apart. De ervaringen zijn wat dat betreft dus nogal wisselend:
Cherry schreef: vr 20 jan 2023, 09:38 Ik heb de Trusty xxs, heb normaal maat 36 , het is echt geen elegante jas en ik zou hem ook nooit meer kopen, maar hij is heel handig met veel zakken en 1000 % waterdicht ook als je hem gewassen hebt met het bijgeleverde product. Ik heb er bij Decathlon een onderjasje bijgekocht en zelfs met deze koude temperaturen heb ik er geen kou in.
#3456001
Ik heb geen ervaring met Owney of Pinewood jassen maar wel dat mijn goretex jassen kapot gingen van het vet in hondenkoekjes. Daardoor gingen de zakken lekken, kon goed zien dat de stof daar ging delamineren.
Gebruikersavatar
Door pike
#3456003
Oke dat is een goeie. Daar kan ik me wat bij voorstellen. Ik denk bij waterdichtheid eigenlijk altijd aan de schouders die gaan doorlekken. Bij mij begint het daar meestal. Dus dat je zelf zeiknat wordt ::) maar als mijn snoep nat wordt ben ik ook niet blij. Dat wordt een vieze bende :-X Tjonge jonge waar je al niet bij stil moet staan als je een jas wil kopen ::) Nog even en het droogteseizoen vangt weer aan ;D
Door Tanna
#3456026
pike schreef: vr 20 jan 2023, 14:08 Apart. De ervaringen zijn wat dat betreft dus nogal wisselend:
Het ligt er nogal aan hoelang je met zo'n jas in de regen loopt. Als je een paar uur in de stromende regen wandelt redt de Owney dat niet, dat wordt er ook wel eerlijk bij vermeld. Maar ja, ik loop dus wel een paar uur in de stromende regen ::) ;D .
Gebruikersavatar
Door Cherry
#3456053
Tanna schreef: vr 20 jan 2023, 21:36 Het ligt er nogal aan hoelang je met zo'n jas in de regen loopt. Als je een paar uur in de stromende regen wandelt redt de Owney dat niet, dat wordt er ook wel eerlijk bij vermeld. Maar ja, ik loop dus wel een paar uur in de stromende regen ::) ;D .
Zowel mijn Owney jas als mijn Pinewood jas zijn ook na uren in de regen
nog steeds waterdicht :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door