Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3455380
Vos is ook vaak zat boos hoor. :biggrin2:
Al die drukte houdt tante Vos niet zo van. Volgens Xavi moest je altijd rustig en kalm an doen binnen, dus deed Vos dat ook keurig.
Muis denkt daar een héél klein beetje anders over. ::)
En ja, dan krijg je wel eens op je puppykop.

Maar niemand kan lang boos zijn om dit puppbekje. En hij is ook best vaak heel zoet. :smitten:

Afbeelding
Kaela schreef: za 31 dec 2022, 21:11 Heel goed idee! En denk er om dat jullie wel op vakantie gaan en een oppas nodig hebben dit jaar :biggrin2:
;D ;D
Dat op vakantie gaan komt sowieso goed!
Het leuke is dat Muiske vaak mooi mee kan! :D
Xavi mocht bijna geen land in en bergwandelen met Xavi was nogal kamikaze ;D
Maar Muis kan mee.
Ik zal onthouden dat we ook een bestemming uitzoeken dat ie niet mee kan. Kunnen hij en Nina mooi stoute plannen smeden bij jullie thuis. :knuppel2:
#3457104
Het leek mij wel even tijd voor een Muizen-update :D
Al kun je elke dag wel updaten want het joch groeit in sneltrein vaart.

Het auto mandje wordt langzaamaan te klein ::)
Afbeelding

Zitten op de boomstam waar Xavi vorig jaar nog zo mooi poseerde :cry2:
Afbeelding

Schuilen in de mand met zijn grote zus, want mee naar de DA doen we liever niet ;D
Afbeelding

Deze foto's zijn alweer een maand oud :o Maar zo kun je mooi zien hoe snel hij veranderd!
Afbeelding

Afbeelding

En nog 2 recente, van zojuist.
Ik de auto schoonmaken en Muis kwam "helpen" ;D Net als Xavi altijd deed :smitten:

Afbeelding

Goedzo Muis, we moeten goed poetsen! :biggrin2:
Afbeelding

Het is hier elke dag dolle boel met Muis. :D
Maar oh wat is hij leuk en nu hij geen mini baby meer is, ook al een stuk beter mee te leven ;D
Vos vindt het (meestal) ook erg leuk, ze spelen wat af samen!
We zijn ontzettend blij dat we voor een Whippet zijn gegaan.
Al missen we Xavi natuurlijk nog elke dag.. gelukkig Muis brengt een hoop vrolijkheid mee. :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door