Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3455672
Charlie Angel schreef: wo 11 jan 2023, 10:16 Het is gewoon echt heel moeilijk als je lichaam niet kan terwijl je hoofd wel wil. Heel veel sterkte met alles Ellen. Afbeelding
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Een knuffel voor jullie allebei. En voor Ellen: hopelijk kun je na de operatie weer meer dingen pijnvrij doen. Er komt een hoop op je af met al die medische ingrepen, maar als je daardoor weer meer bewegingsvrijheid krijgt (letterlijk en figuurlijk), dan is het de moeite waard! :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3455688
Anne in Zweden schreef: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Een knuffel voor jullie allebei. En voor Ellen: hopelijk kun je na de operatie weer meer dingen pijnvrij doen. Er komt een hoop op je af met al die medische ingrepen, maar als je daardoor weer meer bewegingsvrijheid krijgt (letterlijk en figuurlijk), dan is het de moeite waard! :-*
Dank Anne, heel lief van je. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#3456157
Tibbies schreef: za 21 jan 2023, 15:15 Hoe is het gegaan Ellen?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Tis nog even wachten op de nieuwe heup, iig binnen 2 mnd.
Heb daarvoor gekozen voor een andere chirurg aangezien die van mij pas over een half jr tijd had, en dat zie ik niet zitten.
Krijg inmiddels spuiten in mn schouder en polsen, dat verlicht enorm!
Wbt de scoliose, ze denken dat als ik de nieuwe heup heeft mijn lichaamshouding anders word en dan minder last van de rug..ingezakte rugwervels doen we niks aan.
We gaan t zien, voorlopig nog ffies wachten :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door