Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3453959
Weet iemand waar ik deze kan krijgen?
Despa heeft een maand geleden een grasaar in zijn voet gehad, is daar aan geopereerd en kreeg AB.
Sindsdien krijg ik hem ontlastings gewijs niet meer op de rit.
Dagen gaat het goed en dan toch weer dun.
Heb Puur probiotica gegeven maar dat doet niet veel.
Vroeger heb ik van Tannetje eens vloeibare gehad voor Balou maar weet niet meer hoe dat heet.
Door - pien -
#3453976
Phytonics probiotica is volgens mij ook goed, en beter te krijgen. Is dat een idee?
Die van dr. Mercola moet altijd uit de VS komen volgens mij :g:
Laatst gewijzigd door - pien - op zo 04 dec 2022, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#3453977
- pien - schreef:Phytonics probiotica is volgens mij ook goed, en beter te krijgen. Is dat een idee?
Is dat niet hetzelfde als puur?
Door - pien -
#3453978
Nee, die komen volgens mij niet uit dezelfde fabriek.
Die van drMercola is in diverse webshops te krijgen zie ik. Kost wel een lieve duit.
Door Lizzy
#3453981
Ik heb nog een pot staan. Best by 12/2022 dus dat kan echt deze maand en volgende maand nog gegeven worden. Mocht je 'm willen (de pot is nog dicht): tegen verzendkosten mag je 'm hebben.
Door tt-tjes
#3453983
Lizzy schreef: zo 04 dec 2022, 13:10 Ik heb nog een pot staan. Best by 12/2022 dus dat kan echt deze maand en volgende maand nog gegeven worden. Mocht je 'm willen (de pot is nog dicht): tegen verzendkosten mag je 'm hebben.
Nou heel graag. Heb je hem zelf echt niet nodig?
Door Lizzy
#3453986
tt-tjes schreef: zo 04 dec 2022, 13:13 Nou heel graag. Heb je hem zelf echt niet nodig?
Nee hoor, echt niet! Je adres mag je via een PB'tje sturen. Ik weet niet of ik het morgen red hoor want ik moet morgen met Biscuit weer naar Duitsland.
Door tt-tjes
#3453989
Lizzy schreef: Nee hoor, echt niet! Je adres mag je via een PB'tje sturen. Ik weet niet of ik het morgen red hoor want ik moet morgen met Biscuit weer naar Duitsland.
Oh super, ik stuur je een pb. Geen enkel problerm hoor, komt niet op een dag. Heel veel sterkte met Biscuit. Hoop dat het nog meer resultaat zal geven voor haar.
Door Lizzy
#3454115
Gek hoor...! Ik heb het nooit. Zijn er andere mensen met dezelfde problemen?

Fijn dat je het pakje binnen hebt en bedankt voor je berichtje!
Door tt-tjes
#3454304
Lizzy,
Wat een geweldig spul. Nu 2 dagen gegeven, in een lage dosering en de ontlasting is prima.

Kan ik dit ook hier in NL krijgen?
Door Lizzy
#3454307
tt-tjes schreef: za 10 dec 2022, 13:22 Lizzy,
Wat een geweldig spul. Nu 2 dagen gegeven, in een lage dosering en de ontlasting is prima.

Kan ik dit ook hier in NL krijgen?
Jaaa, dit is het betere werk he :biggrin2:

Maar ja, je kunt het ook in NL kopen:

https://www.oervoer.com/complete-probio ... ca-mercola

Ik heb het rechtstreeks in de USA gekocht en toen drie potten laten komen:

https://www.mercolamarket.com/product/4 ... jar-3-jars

Komt er nog "sales tax" en verzendkosten bij. Zit je op $89. Ik heb volgens mij twee keer mazzel gehad, twee keer drie potten besteld en daar verder niks bij hoeven betalen qua extra international shipping costs. Ik weet echt niet of dat geluk of wijsheid is geweest. Hoe dan ook, omgerekend is dat €84 en dat is dan €28 per pot. Dat is beter te niften dan €55 bij Oervoer (daar heb ik ook eerst 2 potten gekocht hoor maar ja, dat werd me dus te gortig).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door