Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3454211
smulpaap schreef: di 06 dec 2022, 12:05 Zo is dat :biggrin2:
Boompje is gearriveerd en hij is echt leuk :D nou maar hopen dat hij de Kerstmis haalt ;D ;D
Heb de kamer nog eens rondgekeken, maar de enige plek waar ik nog iets sfeervols zou kunnen plaatsen is op het dressoir. Maar dat ligt vol met in veiligheid gebrachte afstandsbedieningen, oplaadsnoeren, beeldjes en schaaltjes :biggrin2: een kerstloper voor op tafel zit er ook al niet in ::)
Door smulpaap
#3454287
pike schreef: do 08 dec 2022, 23:27 Boompje is gearriveerd en hij is echt leuk :D nou maar hopen dat hij de Kerstmis haalt ;D ;D
Heb de kamer nog eens rondgekeken, maar de enige plek waar ik nog iets sfeervols zou kunnen plaatsen is op het dressoir. Maar dat ligt vol met in veiligheid gebrachte afstandsbedieningen, oplaadsnoeren, beeldjes en schaaltjes :biggrin2: een kerstloper voor op tafel zit er ook al niet in ::)
Ja toch. Boom staat lekker snel :biggrin2:
Ik heb geen zin meer om al die kerst zooi op te bergen . Zonde van de kastruimte , berging beneden kunnen we niets meer kwijt
Dus hier klein spul ,
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door