Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3453781
Verhuizen!!!!

Het is gelukt. Ik heb een beste aanvaring gehad met de makelaar over het huurcontract. Er is het eea uit weg gestreept en excuses. Maar er staan nog 3 bepalingen in waar ik het niet mee eens ben, alleen houden die bepalingen geen stand voor de rechter omdat huurrecht dwingend is en de bepalingen illegaal.
Maar goed, ze weten nu dat ik het weet dus ik wens ze succes. De dame die de oplevering deed was poeslief en enigszins zuur toen ze me een hand gaf en zei; welkom als huurder van (makelaar). Daar had ik wel lol in. ;D

Ik heb zojuist mijn huur van dit huis opgezegd per 31 januari. Dan hebben zij tijd genoeg voor een nieuwe huurder en kan ik misschien de vloer nog laten overnemen.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3453818
Kaela schreef: vr 02 dec 2022, 15:24 21 keer :o

Nou dan weet je inmiddels hoe het moet ;D. Succes en ik hoop dat je hier een fijne thuis zal vinden!
Voor het eerst deze keer wel met verhuisbedrijf. Ik ben echt nog lang niet fit genoeg om het zelf allemaal te doen. Ben nog steeds blij dat ik werken vol houd.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3453822
Siberienne schreef: vr 02 dec 2022, 15:39 Schattige huisjes! En heel veel geluk gewenst daar!

(21 keer - da’s best veel - ik heb er voorlopig wel weer genoeg van moet ik zeggen..)
Ik kan je uit eerste hand vertellen dat ik het ook spuugzat ben ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3453823
sam28 schreef: vr 02 dec 2022, 15:34 Voor het eerst deze keer wel met verhuisbedrijf. Ik ben echt nog lang niet fit genoeg om het zelf allemaal te doen. Ben nog steeds blij dat ik werken vol houd.
Ik vind het heel fijn om te lezen dat je op deze manier goed voor jezelf zorgt. Verhuizen is een hele klus, hartstikke fijn als het zwaarste stuk door een ander gedaan wordt!

En als de buren er al zo lang wonen geeft dat ook wel vertrouwen dat die gekke huurbepalingen alleen op papier zullen bestaan en in de praktijk geen probleem op zal leveren.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3453825
Fijn dat je toch nog wat zaken hebt kunnen aanpassen in het huurcontract.
Hopelijk mag je hier dan vele jaren met veel plezier wonen en laat die 22e keer nog heel lang op zich wachten :-*
Gebruikersavatar
Door sam28
#3453826
De buren hebben een mega oud contract en dito huurprijs. Ze hebben niet zoveel te maken met mhm, behalve dat ze soms idioot reageren. De kraan van de buuf was stuk en blijkbaar krijg je dan een standaard reactie terug; als u dit zelf had kunnen repareren rekenen wij kosten. ::) Gelukkig ben ik handig en als ik er niet uitkom heb ik handige vrienden.
Door Tanna
#3453848
sam28 schreef: vr 02 dec 2022, 15:33 De beide buurvrouwen wonen er al 20jr. Ik hoop dat ik dat ook red!Schermopname (257).png

Een van deze huisjes is het :biggrin2:
Daar krijg ik kippenvel van, zo schattig. Het kan niet anders dan dat je daar gelukkig wordt en heel lang blijft wonen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door