Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3453656
Anne in Zweden schreef: wo 30 nov 2022, 17:30 Neutraal: flicka
Hip: tjej (spreek uit: sjeij)
Minder neutraal: brud (= griet of stoot). ("Bruuuu-de!" ;D )

Ik vind pike ook een schattig woordje, maar vrees dat Piiiii-ke en Chiiii-qa erg op elkaar lijken als je ze over de akkers brult hier. :biggrin2:

Ja dat klopt. Bruuuuuu-de gaat misschien toch rare gezichten geven 🤔
Is het erg erg als het op Chiqa lijkt? Die komt toch pas als ze er zin in heeft :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3453661
Anne in Zweden schreef: wo 30 nov 2022, 16:14 Ik vind Trude (op z'n Zweeds/Nederlands als Truude uitgesproken) echt een leuke naam, maar hij past niet echt bij een hondje dat zo schattig kan kijken (het is jammer dat ik de video van 8 seconden niet kan plaatsen, echt, je kiept om van verliefdheid). Trude is voor mij een stabiele oudere teef met een bril op d'r neus en een boek vol moeilijke woorden in d'r pootjes. :biggrin2:

Nee hoor de Trude die ik "ken" heeft geen bril op haar neus, kijk maar hier :biggrin2:
https://en.wikipedia.org/wiki/Trude_Mostue
Gebruikersavatar
Door Ina
#3453664
Oohhhhh .....wat een heerlijk meisje :smitten:
Ik zag als eerste een pruillipje ..... in het Zweeds is dat schijnbaar 'pout', geen idee hoe je dat uitspreekt, maar ik zou daar iets mee doen, wat een zalig bekkie heeft die dame :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3453695
Anne in Zweden schreef: do 01 dec 2022, 11:46 Meneer vond het in eerste instantie geen knaller, maar met de schrijfwijze Kooky vindt hij het wel een leuke naam, dus ik denk dat dat 'm wordt. :D
Leuk!! Maar vooral ook zo leuk en fijn dat jullie haar een gouden thuis gaan bieden. :-* :-*
Door Anne in Zweden
#3453712
Charlie Angel schreef: do 01 dec 2022, 15:20 Leuk!! Maar vooral ook zo leuk en fijn dat jullie haar een gouden thuis gaan bieden. :-* :-*
:-*

Wij zijn ook blij. Zo te zien (en te lezen - de mensen in Spanje vinden haar een juweeltje qua karakter) is het een schatje, en ik hoop dat ze heel gelukkig mag gaan worden bij ons.
Door smulpaap
#3453715
Anne in Zweden schreef: do 01 dec 2022, 17:10 :-*

Wij zijn ook blij. Zo te zien (en te lezen - de mensen in Spanje vinden haar een juweeltje qua karakter) is het een schatje, en ik hoop dat ze heel gelukkig mag gaan worden bij ons.
Ze heeft ook een lieve blik in haar oogjes
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door