Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3456248
Charlie Angel schreef: za 21 jan 2023, 16:26 En hoe gaat het nu met Moa?
Goed, lief dat je het vraagt! Ik wilde al eerder reageren maar durfde niet zonder foto's te komen :P , en ze is een beetje lastig te fotograferen. Ten eerste vindt ze het geloof ik niet leuk, waardoor ze steeds de verkeerde kant op kijkt, en ten tweede heeft ze zulke donkere ogen en vacht dat foto's in de sneeuw steeds mislukken omdat er dan alleen een donkere vlek te zien is op de plek waar Moa staat. ;D

Maar nu is het dan toch gelukt er een paar te maken. Het gaat goed met haar, al vindt ze alle temperaturen onder -10 niet gezellig. ::) Maar ze accepteert de katten inmiddels, en ze is goed op gewicht nu en erg aanhankelijk. Ik verheug me wel heel erg op het voorjaar en de zomer, zodat ze beter kan rennen en scheuren buiten; zoals ze nu soms als een veulen door de tuin vliegt, denk ik dat groen gras onder d'r pootjes het beste in haar naar boven zal brengen. Maar het is hoe dan ook honderd procent een schatje!
20230127_131224.jpg
20230127_131224.jpg (2.44 MiB) 532 keer bekeken
20230127_131255.jpg
20230127_131255.jpg (2.58 MiB) 532 keer bekeken
20230127_131320.jpg
20230127_131320.jpg (2.98 MiB) 532 keer bekeken
#3456249
Ze krabt zichzelf nog wel vrij veel, vandaar dat ze van die slofjes aan haar achterpootjes draagt. Dat zal nog wel even duren, denk ik. Ze heeft vrij veel kale plekken, en ik denk dat het jeukt van de haargroei. Als het niet overgaat, zullen we er een keer mee naar de dierenarts moeten, maar vooralsnog hoop ik dat het met een paar maanden barf geregeld kan worden. Het is nu al beter dan het in het begin was.
#3456253
Wat fijn dat het omgaan met de katten beter gaat!!

En wat heerlijk dat ze het zo goed doet, op de kriebels na natuurlijk. Maar ik denk dat dat wel goed komt, is misschien ook nog ontgiften of iets dergelijks.

Het is wel een ontzettend aandoenlijk koppie wat ze heeft zeg... :smitten: :smitten: :smitten:
#3456262
Wat een schatje en wat ziet ze er al goed uit zeg!
Zou een detox kuurtje nog kunnen helpen met die jeuk?

Maar goed dat je het schreef trouwens zat al te kijken of ze nu een sokje aan had of dat ik gek werd.

Maar wat fijn dat het al zo goed gaat zeg, super. Die temperatuur kan ik mij wel wat bij voorstellen, wellicht dat ze volgend jaar er al beter tegen kan. Maar voor nu dan eerst maar wat warmere temperaturen voor haar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door