Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Bliss16
#3453324
Goedemorgen,

Wij zijn Bliss een rode Ierse setter en de 4 chihuahua's Diesel, Moreno, Stacey en Ziva. Ilona is onze bediende ;) Onze bonus hond Bailey de labrador eet ook gezellig mee zo nu en dan als hij hier logeert. Bailey krijgt thuis ook vers, daarom is zijn baasje ook extra goed door de keuring gekomen en gaan we over een tijdje met z'n allen onder één dak wonen.We zijn een gezellig gezin met in totaal 4 kinderen en dol op dieren. Daarom ook 5 (soms dus 6) honden, 3 katten en een hamster. Een gezellige beestenboel! Zelf werkzaam in de zorg en nog genoeg tijd om lekker met de dieren bezig te zijn.
Jaren geleden al begonnen met kvv maar het barfen blijft toch wel trekken. Daarom heb ik me opnieuw aangemeld om hier de nodige informatie en tips te vinden. Als jullie iets willen weten vraag gerust!

Lieve groetjes ilona en de beestenboel
Door smulpaap
#3453326
Welkom :)
En wat een gezellige beestenboel :D
Enne , fotos zijn we dol op
Maar wat leuk , een Setter . Die hadden wij vroeger thuis . Heerlijk beest , ging door sloep en sloot . En heerlijk eigenwijs natuurlijk :biggrin2:
Door Bliss16
#3453361
smulpaap schreef:Welkom :)
En wat een gezellige beestenboel :D
Enne , fotos zijn we dol op
Maar wat leuk , een Setter . Die hadden wij vroeger thuis . Heerlijk beest , ging door sloep en sloot . En heerlijk eigenwijs natuurlijk :biggrin2:
Deze is ook zeer zeker niet bang om vies te worden maar owee als het regent! Dan gaat madam er echt niet uit en blijft ze rustig liggen op haar troon ;D Ik zal proberen foto's te plaatsen. Even weer uitvinden hoe dat werkt 🙈
Door smulpaap
#3453370
:biggrin2:
Bliss16 schreef: vr 25 nov 2022, 18:31 Deze is ook zeer zeker niet bang om vies te worden maar owee als het regent! Dan gaat madam er echt niet uit en blijft ze rustig liggen op haar troon ;D Ik zal proberen foto's te plaatsen. Even weer uitvinden hoe dat werkt 🙈


:biggrin2: een echte eigenwijze Setter dus
Heerlijk ras is het . Die van mijn ouders is ruim 16 geworden
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door