Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3453427
doranto schreef: zo 27 nov 2022, 11:21 Aan mij heb je niks, want mijn oven is zelfreinigend. Hoef daar alleen maar met een vochtig doekje langs te gaan.
Jij mag inderdaad niet meer meepraten :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3453428
Lizzy schreef: zo 27 nov 2022, 07:49 Ik ben blij dit allemaal te lezen! Want ik krijg mijn oven ook niet schoon. Wat ik wel doe is dat ik mijn oven na gebruik schoon maak met Dettol Power & Fresh. Op een lap nat gemaakt met warm water, Dettol spray erop, hop hop door de oven en met een schone natte doek weer afdoen. En verder doe ik niks meer. Ik heb alles geprobeerd, ook de laatste HG-minder-giftig. Werkt allemaal voor geen tiet. Ik weet dat mijn oven er niet schoon uit ziet maar op zich is ie dat wel want ik maak hem na ieder gebruik schoon. Dus wat je ziet is ingebakken vet en verder zal mij dat jeuken.

Het lastige is dat de oven laag zit en ik lichamelijk niet goed in staat ben hem te poetsen. En dat is zo zonde, want ik heb nog nooit zo’n nieuwe schone oven gehad en dan verwaarloos ik het gelijk weer.

Ik ben nu al twee keer de citroenen vergeten, maar eerdaags gaat het goed komen ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door