Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Summerditches
#3452668
Wat lief dat iedereen zo meedenkt...formaat maakt trouwens volgens mij helemaal niet uit maar van/voor een zware hond zijn automatisch de kosten voor verzekering, verzorging en dierenarts direct wat hoger.
Morgenavond komt ze op visite dan zal ik alles even met haar doornemen...en laat ik haar ook Boy zien...Ik heb een Boy waar ze helemaal gek van is dus wie weet......
Door Summerditches
#3454063
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor alle tips en het meedenken.
Mijn vriendin is dolgelukkig...met Frits..ze heeft hem helemaal zelf uitgezocht ..we vonden het verhaal wel vaag klinken maar soms blijken het ook vooroordelen..
Frits hebben we opgehaald in Belgie..Het is / was een opvang/ zwerfhondje uit Rusland..mensen waren wel eerlijk dat zijn paspoort van 2020 was maar dat hij wel wat ouder is. In 2020 is hij betaald geadopteerd door een liefdevolle mevrouw die helaas toch door omstandigheden nu na 2 jaar afstand moest doen..Ze wilde dit wel via dezelfde opvangorganisatie doen maar daar zaten heel veel honden dus ze wilde hem daar niet voor langere tijd terugbrengen...Ze heeft hem wel aangemeld in afwachting van het juiste adoptie adres.
Mijn vriendin is met beide partijen in contact gekomen ..de huidige eigenaresse heeft hem deze morgen bij de opvang gebracht en die hebben hem netjes apart in een kamer gezet...en niet in de hectiek van de andere honden in huis.
Ze heeft al zijn speeltjes, dekentjes en riempjes erbij gekregen..de eigenaresse zocht echt een goed tehuis. En omdat er door haar al voor de adoptie en kosten was betaald 2 jaar geleden mocht mijn vriendin hem kosteloos overnemen als ze echt goed voor hem zou zorgen...Vonden wij een hele nette manier van 'zaken doen".
Ik heb haar net nog even gebeld...Frits lag bij haar op een kleedje..zit ook graag in zijn bench..
Heerlijk "ik ben niet meer alleen".....zo blij voor beide partijen..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door