Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3449904
Even weggeweest, hier.
Druk met het werk, sinds een jaar een nieuwe functie erbij. Super leuk, maar kost wel energie. Ben ook geen 18 meer hè. :biggrin2:

Na een aantal jaar vol medische ellende is mijn moeder in december overleden, en mijn vader in januari. Beiden toch nog onverwacht, ondanks het traject waar ze in zaten. Dat hakte er wel in. Maar we zijn dankbaar dat het afscheid goed was, en dat ze niet meer hoeven.
Dit weekeind gaan we de as uitstrooien.

Verder allemaal leuke plannetjes in- en rond het huis. En ik ben nog steeds lekker aan het koken.

Update van Moyra in het andere topic. :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3449906
Welkom terug :)

Wat heftig om je moeder en vader zo kort achter elkaar te verliezen. Veel sterkte met het uitstrooien van de as dit weekend en het gemis :-*
Door Tanna
#3449937
Ik wist het allemaal wel maar voel toch weer de heftigheid van wat jullie hebben meegemaakt nu ik het nog eens lees. :-*
Dikke knuf voor jullie.
Laatst gewijzigd door Tanna op za 24 sep 2022, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#3449947
Ohww, wat leuk dat je er weer bent :-* ! Fijn!

Maar je hebt wel met recht een pittige tijd achter de rug zeg... Gecondoleerd met het verlies van je vader en je moeder :-* ! Ik wens jullie het mooie voor dit weekend, met het uitstrooien van de as van je ouders :-*
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3449950
Wat heftig om je beide ouders zo snel achter elkaar te verliezen, gecondoleerd.
Een hele pittige tijd zo.
Fijn om je hier weer te zien.
Door - pien -
#3450043
Wat leuk dat je er weer bent!
Heftig je ouders in zo'n korte tijd allebei te verliezen, herkenbaar : 'dat ze niet meer hoeven' :-*
Sterkte :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3450044
Fijn je hier weer te zien! Heftig om zo snel achter elkaar je ouders te verliezen. Heel erg veel sterkte met dit verlies.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3450077
Ik zag er tegenop, maar het uitstrooien was helemaal niet beladen. Het voelde voor ons in ieder geval goed. Een afsluiting van een paar hele moeilijke en verdrietige jaren.

Dank allemaal voor de lieve woorden en knuffels! :)
Door Lizzy
#3450103
Oh wat fijn dat het goed was, het uitstrooien :-* . Dat is belangrijk, een mooie fijne afsluiting van dit deel van het proces :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door