Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3456027
smulpaap schreef: wo 18 jan 2023, 21:03 Nee hoor
Ik bestel weleens kauwmateriaal bij natuurlijk voor dieren in Barendrecht. Die verkoopt diverse matten
Bedoel je niet natuurlijk voor de hond?
Door Tanna
#3456028
smulpaap schreef: vr 20 jan 2023, 19:27 Een fleece kleed is hier ook heel leuk :D
Ik zet dan een hoedje op , daar is ze helemaal dol op . Er zitten snoepjes onder de hoed . Dan verstop ik me onder het fleece kleed. Dan is het eerst de butler zoeken , dat is het dolle moment . Dan mag ze de hoed van mijn hoofd afhalen . En dan vallen er ook nog snoepjes , alle kanten op :biggrin2:
Als ze die gevonden heeft verstop ik snoepjes tussen het kleed , rustig snuffelen en dan ploft het in coma .
;D ;D ;D
Door Tanna
#3456029
Ik maak ook vaak een spelletje van spullen die ik in de buurt heb. Stukjes gedroogde lamslong in een theedoek gerold, de theedoek in een kartonnen doosje, dat weer in een grotere doos, een grote handdoek erom en een touw met een strik. Groot succes.
Of Ivy moet in het halletje wachten - dat is al heel spannend - terwijl ik binnen stukjes lamslong verstop, laag en hoog, achter, onder en op spullen. Als ik daarmee klaar ben mag ze komen zoeken, ook dolle pret.
Door smulpaap
#3456030
pike schreef: vr 20 jan 2023, 19:35 Nou als ik dat spelletje met Malbec zou doen werd ik compleet gemolesteerd :-X en in plaats van in coma te vallen zou hij helemaal uit zijn plaat gaan ::)
Ja , met zo'n jong monstertje werkt dat nog niet :biggrin2:
Door smulpaap
#3456033
Tanna schreef: vr 20 jan 2023, 21:42 Ik maak ook vaak een spelletje van spullen die ik in de buurt heb. Stukjes gedroogde lamslong in een theedoek gerold, de theedoek in een kartonnen doosje, dat weer in een grotere doos, een grote handdoek erom en een touw met een strik. Groot succes.
Of Ivy moet in het halletje wachten - dat is al heel spannend - terwijl ik binnen stukjes lamslong verstop, laag en hoog, achter, onder en op spullen. Als ik daarmee klaar ben mag ze komen zoeken, ook dolle pret.
Ja leuk he . Snuffelen is 1000 procent fun
En ze zijn zo slim ;D
Door smulpaap
#3456034
pike schreef: vr 20 jan 2023, 19:54 Ik heb een nieuwe puzzel voor hem besteld, vol met schuifjes :D
Leuk :D
Zo heb ik de houten variant van Nina Ottoson ook nog steeds . Met schuifjes Gekocht in 2006
Die vind Thara ook leuk
En nog drie andere houten puzzels van Ottoson ,plus een snuffelkleed uit 2006
Daar hebben al heel wat honden mee gespeeld
Door smulpaap
#3456035
Tanna schreef: vr 20 jan 2023, 21:42 Ik maak ook vaak een spelletje van spullen die ik in de buurt heb. Stukjes gedroogde lamslong in een theedoek gerold, de theedoek in een kartonnen doosje, dat weer in een grotere doos, een grote handdoek erom en een touw met een strik. Groot succes.
Of Ivy moet in het halletje wachten - dat is al heel spannend - terwijl ik binnen stukjes lamslong verstop, laag en hoog, achter, onder en op spullen. Als ik daarmee klaar ben mag ze komen zoeken, ook dolle pret.
Of iets verstoppen in een oude sok , of zakdoeken, propjes papier . Mits ze dat niet opvreten , of hoede sokken jatten of slopen
Maar slopen doet Thara niet
Door Tanna
#3456036
smulpaap schreef: vr 20 jan 2023, 22:28 Ja , natuurlijk voor de hond idd
Dat dacht ik al. Ik zie dat hij nu een bedrijfspandje heeft. Toen ik nog daar in de buurt woonde kon je bij hem thuis afhalen.
Door Tanna
#3456037
smulpaap schreef: vr 20 jan 2023, 22:39 Of iets verstoppen in een oude sok , of zakdoeken, propjes papier . Mits ze dat niet opvreten , of hoede sokken jatten of slopen
Maar slopen doet Thara niet
Ja, zulke dingen, hartstikke leuk. Ivy is ook geen sloper.
Door smulpaap
#3456038
Tanna schreef: vr 20 jan 2023, 22:40 Dat dacht ik al. Ik zie dat hij nu een bedrijfspandje heeft. Toen ik nog daar in de buurt woonde kon je bij hem thuis afhalen.
Ja , hij heeft nu een pandje
Leuke vent is het . Bestel altijd bij hem
Door smulpaap
#3456039
Tanna schreef: vr 20 jan 2023, 22:41 Ja, zulke dingen, hartstikke leuk. Ivy is ook geen sloper.
Ja , Thara vind het helemaal geweldig. Speelgoed boeit haar niet meer
Trouwens buiten ook hoor . Zet Miep in een stuk land en ze is de hele dag zoet :biggrin2:
En graven
Door Tanna
#3456045
smulpaap schreef: vr 20 jan 2023, 22:54 Ja , Thara vind het helemaal geweldig. Speelgoed boeit haar niet meer
Trouwens buiten ook hoor . Zet Miep in een stuk land en ze is de hele dag zoet :biggrin2:
En graven
Hier zijn de pluche beesten, vooral de ratten van Ikea, wel populair. En buiten de bal en de rubber tak, die moet ik echt niet vergeten als we op stap gaan.
Bijlagen
IMG_20221213_093835.jpg
IMG_20221213_093835.jpg (5.38 MiB) 533 keer bekeken
Door Robian
#3456374
pike schreef: vr 20 jan 2023, 19:35 Nou als ik dat spelletje met Malbec zou doen werd ik compleet gemolesteerd :-X en in plaats van in coma te vallen zou hij helemaal uit zijn plaat gaan ::)
Toen mr. T jong was heeft mijn collega wel eens gevraagd of ik van de trap gevallen was of dat we moesten praten :D
Het molesteren is er nu gelukkig wel af... maar jeetje het was soms niet grappig.

Als ik jouw verhalen van Malbec lees komt alles weer boven drijven ;D
Gebruikersavatar
Door pike
#3456386
Robian schreef: do 02 feb 2023, 11:44 Toen mr. T jong was heeft mijn collega wel eens gevraagd of ik van de trap gevallen was of dat we moesten praten :D
Het molesteren is er nu gelukkig wel af... maar jeetje het was soms niet grappig.

Als ik jouw verhalen van Malbec lees komt alles weer boven drijven ;D
Oh echt? Dus er is nog hoop? Ik heb al twee keer met een blauw oog gelopen. Eerst rechts, toen links. Tanden door lip gebeukt. Tjonge jonge wat heeft zo’n pup dan een harde schedel. En als ik wat ga doen met hem: Eerst bril afzetten want daar blijft niks recht meer aan :-X >:(
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door