Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3451011
De vierde les zit erop . Inmiddels word ze flink aan het werk gezet . Twee keer in ondiep water , dat is pittig .En twee keer in diep water . Ze gaat graag heen , gaat heel enthousiast naar binnen , begroet de juf . Die duidelijk in de smaak valt , en gaat dan naar het bad . Ik ben er klaar voor . De eerste keer was er nog lokvoer nodig , nu niet . Ik ben aan het werk . :biggrin2: Maar ze is wel bekaf , valt als een blok in slaap . De 27e moeten we op controle bij ome dokter .
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3451032
Zo fijn dat ze zoveel plezier beleefd bij de revalidatie. Alsof ze weet dat het goed voor haar is :)
En wat ligt ze daar heerlijk tussen de benen. Kan baas niet stiekem weg ;D
Door Cathelijn
#3451040
Dat is ook de favoriete houding van Ilan, steuntje in de rug en kussentje voor het hoofd :D
Fijn dat er zo'n vooruitgang in de revalidatie zit, dat stemt hoopvol! Goed bezig :-*
Door smulpaap
#3451174
Herstel tijd duurde deze keer een dag langer
Dus korter gewandeld , en veel geslapen
Maar sinds vandaag is ze weer oké
Vanmiddag een gebiedje ingegaan wat deels zwaarder was om doorheen te lopen
Heeft ze zo'n 10 minuten gedaan , daaropvolgend weer gemakkelijk terrein
Ze deed het prima . Daarna een paar uur rust en eten . En vanavond een rondje dorp , zo'n 30 minuten . Ze liep nog steeds prima . De freule is wel wat minder voldaan de laatste tijd . Ze krijgt meer honger . Dus vanaf deze week maar wat meer eten .
Door smulpaap
#3451452
Gister weer geoefend . Maar wel een klein tandje minder dan vorige week
Behandelend arts ( die nog steeds wekelijks belt ) vond de hersteltijd te lang duren
Dat was ons ook al opgevallen ....
Maar ja , soms moet je even proberen....
Is met wandelen idem . Voor nu gaat het goed . Aan uitbreiding is ze nog niet toe
Uiteraard wil ze wel , maar dan raakt ze duidelijk overbelast
Door smulpaap
#3451549
pike schreef: zo 23 okt 2022, 08:37 Was het niet 8 weken? Ik kan me herinneren dat ik toen dacht als Malbec er is dan moet ze nog 4 weken afzien ::)
Er staat 8 tot 12 weken voor dit revalidatietraject

En ja , soms moeten wij op de rem trappen
Nu net ook weer . Kar gaat nog steeds mee als ik de oefen ronde doe . Rondje van 1,5 uur , asfalt. Dat doen we het meest . Dan is de tang flink op dreef , maar ik doe haar toch echt 3 keer in de kar . Hevig protest , maar 1,5 uur achter elkaar is toch echt nog teveel
We mogen langzaam aan de afstand uitbreiden. Maar loopt ze te ver dan is er terugval . Dus ze zal voorlopig nog even begrenst moeten worden
Door smulpaap
#3451550
dinky89 schreef: zo 23 okt 2022, 10:19 Ja, soms moet je wat proberen om te ontdekken waar voor nu de grens ligt. Klinkt als een goed team dat Thara om zich heen heeft :-*
Ja hoor . Ook squatraining is maatwerk
Afgelopen keer 3 minuten korter , en nu minder lange hersteltijd . Dus voorlopig houden we deze oefeningen aan .
Door smulpaap
#3451770
We zijn op controle geweest
Was nog een hele toer om de tut mee naar binnen te krijgen . Bij de ingang in de remmen . Logisch , maar eenmaal bij de dokter merkte ze al snel dat er niets hoefde te gebeuren . Dok ging even op de vloer zitten , even kroelen , een koekje . En toen mocht ie haar ook even onderzoeken :biggrin2:

Nu , hij was dik tevreden, bespiering is goed . En voor nu beweegt ze prima . Zo nu en dan laat ze aan het geopereerde pootje nog een verkorte pas zien . Maar dat kost nog tijd en oefening . Voorlopig gaan we door met squatraining. We hebben er nu 5 lessen op zitten . In principe is ze buiten nu vrij , ze mag los . Spelen met andere honden mag over 4 weken , al zijn we daar toch al selectief in . Honden van haar formaat prima , maar grote ongeleide projectielen , nee dus . Binnen spelen mag ze nog niet . Uiteraard wel hersenwerk . En verder mogen we zelf bekijken wat ze aan kan .
Door smulpaap
#3451784
Ik ben zo moe :biggrin2:
Stress vergt veel hoor
Had er niet zoveel vertrouwen in ::)
Straks weer gedoe aan mijn lijf
Ze ligt inmiddels in coma , buikje vol
Stress verwerken
Bijlagen
IMG-20221027-WA0003.jpg
IMG-20221027-WA0003.jpg (238.03 KiB) 561 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door