Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3451817
De revalidatie is me toch heel erg meegevallen . Ik vond de kruisband revalidatie van de vorige pechvogels een ware crime . Alleen die lange benchrust al ...
Plus dat er nog drie waren , slechts 1 hond is dan toch een eitje . Plus dat ze gelijk mocht belasten na drie dagen . Korte stukjes , maar we konden er toch op uit
En na drie weken al hydro , waar ze lekker moe van werd .
Maar meest geweldig is toch wel dat er na al die tijd een diagnose kwam
Door smulpaap
#3451899
Kromfohrlanders schreef: vr 28 okt 2022, 15:13 Fijn dat alles zo goed gaat.
Kan me er alles bij voorstellen dat het heel fijn is na zo'n tijd een diagnose te hebben.
Nu lekker opbouwen.
Ja . Niets zo vervelend en frustrerend dan kwakkelen met een dier . Net als met kleine kinderen , ze kunnen het niet zeggen
Door smulpaap
#3452654
Squatraining gaat goed . Belasten gaat goed . Rennen ziet er nog wat vreemd uit . Soms gaat het goed , maar arts had al gezegd dat dit nog tijd kost .
De eerste ronde is ze nog niet echt in haar hum. Ze wil steeds langer uitslapen :biggrin2: maar dat haalt ze tijdens de avond weer in . Voorheen was het behoeften doen en slapen . Nu wil ze nog een hele ronde lopen . Zo nu en dan laat ik haar door wat hoger gras lopen . Dat kost nog steeds meer moeite . Maar ze mag het wel . Na de hydro is ze bekaf . Maar ze gaat erg graag heen . Eerst word juf begroet , daarna staat ze bij het bad . Kom maar op ,
Door smulpaap
#3452785
Hier weer eens een hartkleppen test ::)
Ze liep relaxed aan de lange lijn
We liepen langs een diepe greppel . En ja hoor , miss vlo vloog de greppel in
Voor nu merken we niets
Door smulpaap
#3452868
Gister toch even contact opgenomen met de kliniek . Vanochtend heeft de arts gebeld
Het zat me toch niet lekker
Nu , n principe is de boel genezen . We zitten op 11 weken nu . Dus daar hoefde ik me geen zorgen om te maken
Vanmiddag heeft ze 5 kwartier in het bos gelopen . Dat ging goed .
Morgen naar de hydro , advies arts : fysio moet even goed naar haar kijken, bij twijfel moeten we toch naar de behandelend arts
Gebruikersavatar
Door pike
#3452908
smulpaap schreef: wo 16 nov 2022, 21:02 Gister toch even contact opgenomen met de kliniek . Vanochtend heeft de arts gebeld
Het zat me toch niet lekker
Nu , n principe is de boel genezen . We zitten op 11 weken nu . Dus daar hoefde ik me geen zorgen om te maken
Vanmiddag heeft ze 5 kwartier in het bos gelopen . Dat ging goed .
Morgen naar de hydro , advies arts : fysio moet even goed naar haar kijken, bij twijfel moeten we toch naar de behandelend arts
Hopelijk heeft de fysio niets afwijkends geconstateerd :-\ :duimen:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door