Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3453127
Vandaag de laatste controle bij ome dokter
Dat zou eigenlijk pas over 2 weken zijn
Maar wegens het greppel incident de afspraak vervroegd.
Ik zag nl toch wat onregelmatigheid ( na controle fysio ) Ik maakte me toch zorgen
En ik wilde ook van de arts horen of ze door mag gaan met de squatraining .

Nu , ome dokter was dik tevreden , hij moest lachen , wat een bespiering . Maar ja het werkpaard doet ook haar uiterste best tijdens de training :biggrin2:
Wat de onregelmatigheid betreft . Dat is niets bijzonders ( gelukkig ) Ik was toch even bang voor bv haar rug of knie . Ze kwam raar terecht . Geen verschoven wervel o.i .d dus ze mag de training gewoon voortzetten . En doordat ze in de bak op juiste wijze beweegt verdwijnt het simpele ongemak ook weer . Is te vergelijken als wij mensen bv even een verkeerde beweging hebben gemaakt . Dus : ik kan weer rustig ademhalen :biggrin2:
Vanaf a.s Donderdag word de moeilijkheidsgraad weer opgevoert tijdens de hydro . En we gaan voorlopig nog even lekker door . Hoe beter de bespiering , hoe beter straks , als ze ouder word . Nu heeft ze de conditie nog om optimaal te trainen
Door smulpaap
#3453713
Miss hunter maakt het inmiddels weer goed
Na noodlanding greppel
Heb haar wel een week aangelijnd uitgelaten
Vandaag voor het eerst weer even los
En dat beviel goed natuurlijk :biggrin2:
Racen :D
We waren op de fiets naar een gebiedje gereden . Op de terugweg heeft ze nog een stukje los meegerend naast de fiets
Momenteel een concert , heule spannende droom . :biggrin2:
Ze vreet als een bootwerker , slaapt als een marmot. Voor 9 uur is de freule niet aanspreekbaar :biggrin2: moest haar vanochtend uit bed halen , nu maar eens je behoeften doen.
Door smulpaap
#3456234
We zijn vanmiddag weer naar de hydro geweest
En ze is nu begonnen met het meest pittige
De voorhand flink belasten , ze moet dus in de bak a.h.w van een helling af lopen
Bak staat gekanteld . En de tijdsduur is flink opgevoerd . Na de sessie is ze best moe , net een kort rondje gelopen en daarna direct weer in diepe slaap
Vorige week nog twee filmpjes naar ome dok gestuurd . Ze was als een bezetene aan het graven . Een enorme krater :biggrin2:
En dat doet ze met beide voorpoten , heel krachtig . Reactie ome dok : Laat maar lekker gaan , goede oefening . Liet het filmpje vanmiddag aan de fysio zien , dezelfde reactie . Laat haar maar lekker graven . Dat is geen straf natuurlijk :biggrin2:
Wanneer ze begint met de hydro training zien we een kort moment een iets verkorte pas . Maar herstel zet zich steeds sneller in tijdens het oefenen . Dat was in de beginperiode veel erger .
Gister liepen we op een dijk , tientallen molshopen , dus veel onregelmatigheid . Geen probleem , ze rende krachtig en soepel
En nu maar hopen dat ze straks het zwemmen ook weer oppakt . Dat wilde ze voor de operatie niet of nauwelijks meer . En ze had altijd zoveel plezier in het water
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door