Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door tt-tjes
#3448461
Wat gaat het toch snel, zo heb je een pup die onder de salontafel slaapt, en zo heb je in ene een puber met bananen in z'n oren en hormonen die door z'n lijf gieren.
20220817_082915.jpg
20220817_082915.jpg (5.47 MiB) 841 keer bekeken
20220817_083033.jpg
20220817_083033.jpg (4.96 MiB) 841 keer bekeken
Door yazzie
#3448551
Zo herkenbaar. Puppytijd gaat veel en veel te snel. Ik vind het altijd zo'n fijne tijd. Maar het vliegt echt voorbij, twee keer knipperen en je bent zo een week verder. Als je erbij blijft staan, zie je ze groeien. Nou ja, eigenlijk geldt dat voor het hele leven van een hond, het gaat gewoon te snel.

Dus wees maar blij dat hij pas acht maanden is en lekker aan het puberen. Tenslotte heeft elke fase zo zijn charme ;) ::) :P Lekker genieten van je youngstar (en soms gewoon even diep ademhalen)!

Oja, waarschijnlijk volgend jaar mag ik ook weer genieten van een puppy. Sta al op de wachtlijst voor een pup van één specifieke moederhond en wacht heel geduldig (serieus!) af tot zij gedekt gaat worden. Hangt ook wel een klein beetje af wie de fokker als vaderhond gaat kiezen hóór, ik ben echt heel kieskeurig (en ik mag zelfs een reu voorstellen, hoe leuk is dat?!). En anders wacht ik gewoon op het volgende nestje, ik heb geen haast. Maar in de toekomst mag ook ik dus weer heerlijk gaan genieten van zo'n klein ding. :-*
Door tt-tjes
#3448554
Lizzy schreef: do 18 aug 2022, 16:39 Hahahaha, ja, is het zover, flying hormones? ;D ;D . Nou succes he ;D ;D ;D
Maar serieus, wat een LEUKERD :smitten:
Yep, hij gaat als een buldozer met z'n neus over de grond, is hevig verliefd op z'n vader waar hij de hele dag op wil rijden. Teefjes hebben blijkbaar nog maar 1 goede 'voor'kant ::)
Tis om gek van te worden. Hebbhem nu ook regelmatig ff in de ren liggen omdat hij geen rust kan vinden.
Maar verder istie idd erg leuk.
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3448559
Wat een lekker ding.
Lekker van genieten, tijd gaat idd veel te snel.

Al vindt ik het ergens niet zo erg dat die puber van het asiel opeens een redelijk volwassen dame van 13,5 maand is...

Karen
Gebruikersavatar
Door Cooper en Yil
#3448646
Wat een knapperd! Hier een puber van 10 maanden die ik op het moment helemaal niet zo leuk vind..... Begint ons nu id nacht uit bed te blaffen en te piepen. Echt niet grappig en ook geen idee of we dit moeten negeren of er naartoe moeten. Maar veel succes! Weet hoe het voelt :biggrin2:
Door tt-tjes
#3448655
Cooper en Yil schreef:Wat een knapperd! Hier een puber van 10 maanden die ik op het moment helemaal niet zo leuk vind..... Begint ons nu id nacht uit bed te blaffen en te piepen. Echt niet grappig en ook geen idee of we dit moeten negeren of er naartoe moeten. Maar veel succes! Weet hoe het voelt :biggrin2:
Zo 1 heb ik ook gehad op die leeftijd. Als ik zeker weet dat er in z'n behoeftes is voorzien zou ik dat dus negeren. Ze hebben zo door hoe ze je moeten trainen.
Die van mij ligt 's nachts in een puppyren. Als manlief op staat hoor je hem niet. Als ik op sta begint ie te jodelen. Ik negeer hem totdat hij rustig is, en daarna mag hij er uit en gaan we wandelen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door