Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3448396
Dubbel idd. Maar als je toch al betaald hebt, zou ik idd juist wel gaan zodat je het met eigen ogen kan zien. Dan weet je het. Je hebt genoeg kennis en ervaring met dieren / honden om goed aan te voelen en te zien in hoeverre de dieren hier stress van ondervinden.

Karen
Gebruikersavatar
Door pike
#3448398
dinky89 schreef: di 16 aug 2022, 08:05 Aangezien je de tickets al hebt geboekt en betaald zou ik er wel heen gaan om met eigen ogen te zien wat daar nou daadwerkelijk gebeurt.
Dan kan je daar ook vragen op welke wijze ze wildlife beschermen. Op welke wijze voeren zij conservation in the natural world uit en hoe zit dat met release? Kreten die je mogelijk beter kan plaatsen wanneer je er zelf bent geweest en het met eigen ogen hebt gezien.

Wanneer het gaat om fokken van hybrides puur om mee te wandelen en vermaak dan kan ik dat niet plaatsen in het beschermen van het wild in de natuur. Maar het kan ook zijn dat ze met het geld zorgen voor opvang van gewonde dieren die ze na oplappen weer vrij laten. Dan is de wijze waarop met hybrides niet de juiste route maar is het uiteindelijke doel wel nobel.
Ik ben zeker ook geen voorstander van het fokken van hybriden. Maar ik zou ook zeggen je hebt je kaartjes al dus ga er heen en vorm je eigen oordeel. Misschien kan je ergens kritische vragen stellen. Wat betreft het opvangen van gewonde dieren: Daarvoor hebben ze in Engeland voor zover ik weet de RSCPA. Een grote organisatie dacht ik, maar ik heb me daar nooit echt in verdiept. Je ziet wel eens iets van hun werk op tv:
https://www.rspca.org.uk/adviceandwelfa ... redanimals
Dus waarom zij dan ook wilde dieren op moeten vangen? Dat vraagt toch de nodige kennis van de diverse soorten, de nodige ervaring en de nodige middelen (en dan bedoel ik niet financiele middelen maar medische apparatuur, geneesmiddelen etc.)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door