Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3448105
Lizzy schreef: do 11 aug 2022, 18:07 Goed zo :-*

Ik was zo benieuwd he, moest bij de vorige MRI scan de chip er ook uit?
Het moet niet . Men geeft voorlichting, en de eigenaar maakt een keuze .

Maar wij hebben er wel voor gekozen .
Het kan beeldverstorend werken , en in theorie kan het zo zijn dat de chip niet meer is af te lezen .
Dus ja , dan ga,je voor een kostbare scan , en stel dat er beeldverstoring ontstaat
De narcose is al pittig , 1,5 uur .
In Oldenzaal hebben ze eens een geval gehad : hond die een dopje van een flesje bier nog in het lichaam had :-X dat is dus ook zo'n advies . Weet u niet zeker of uw hond zoiets ooit heeft gedaan, laat dan een foto maken ....

Eigenlijk net als met senioren die onder narcose gaan . Bloedonderzoek vooraf is dan ook altijd verstandig (vind ik )

En ik denk dus ook dat je daar bij de verzekering ook niet mee aan hoeft te komen . Als blijkt dat de scan mislukt is omdat je het advies niet hebt opgevolgd , dan is de 2de scan voor eigen rekening denk ik
Door smulpaap
#3448107
Vanochtend even naar het bos . Met koets
Daarna even onder de parasol bij ons vaste café. Aai van de ober , en verder rust
Narcose en warmte is niet fijn
Ze heeft een paar keer een kort stukje gelopen
Bijlagen
20220811_105826.jpg
20220811_105826.jpg (3.56 MiB) 301 keer bekeken
20220811_150519.jpg
20220811_150519.jpg (3.13 MiB) 301 keer bekeken
Door Lizzy
#3448109
smulpaap schreef: do 11 aug 2022, 19:12 Het moet niet . Men geeft voorlichting, en de eigenaar maakt een keuze .

Maar wij hebben er wel voor gekozen .
Het kan beeldverstorend werken , en in theorie kan het zo zijn dat de chip niet meer is af te lezen .
Dus ja , dan ga,je voor een kostbare scan , en stel dat er beeldverstoring ontstaat
De narcose is al pittig , 1,5 uur .
In Oldenzaal hebben ze eens een geval gehad : hond die een dopje van een flesje bier nog in het lichaam had :-X dat is dus ook zo'n advies . Weet u niet zeker of uw hond zoiets ooit heeft gedaan, laat dan een foto maken ....

Eigenlijk net als met senioren die onder narcose gaan . Bloedonderzoek vooraf is dan ook altijd verstandig (vind ik )

En ik denk dus ook dat je daar bij de verzekering ook niet mee aan hoeft te komen . Als blijkt dat de scan mislukt is omdat je het advies niet hebt opgevolgd , dan is de 2de scan voor eigen rekening denk ik
Maar dit is toch de tweede MRI scan? Dus je laat de chip er nu voor de 2de keer uit halen?
Door smulpaap
#3448158
Uitslagen zijn er . Maar nog niet bestudeerd
Men kon wel alvast melden dat er het e.e.a waargenomen was op de MRI
Onderbuikgevoel klopt dus
A.s Donderdag of Vrijdag worden de uitslagen met ons besproken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door