Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3447966
Is dit alweer een nieuw huis ? ::)
Nee , we zijn hier in een hotel . Hmm , ben ik nog nooit geweest

Vorige week bij Hopmans geweest ter controle . Hopmans vind het toch verstandig om nog een controle MRI te laten maken
Om na te gaan hoe het er nu voor staat
Maar daar moet je 140 km voor reizen , en hoe het morgen op de weg is ? Boerenprotest? We hebben dus maar een hotel geboekt , dierenziekenhuis Oldenzaal is 3 minuten verderop . Morgen om kwart voor 11 word de scan gemaakt
En dan zien we wel verder hoe de situatie op de weg is
Bijlagen
20220807_150458.jpg
20220807_150458.jpg (2.89 MiB) 888 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3447970
Toch wel spannend, weer een MRI.
Hopelijk positief nieuws!

En ja, met de protesterende boeren weet je het tegenwoordig niet op de weg. Vrijdagavond reed ik op de A7 van Heerenveen naar Groningen en was ik blij dat ze aan andere kant van de vangrail reden. Al was het door langzaam rijdende auto's op eigen rijbaan ook wel opletten. Was op dat moment namelijk druk op de weg.
Door smulpaap
#3448002
Op de weg was het rustig. In de kliniek zat het even tegen . Spoedgeval , verlamming dus die moest eerst door de scan
Dus het was een lange dag . Om 17.00 uur mocht ze mee naar huis. Onderweg in de auto kreeg ze alweer babbels . Eenmaal thuis keek ze me aan, haal eerst dat rare verband eens van mn poot . Wij eerst eten , hmm ik heb ook trek hoor . Dus een portie Spiervlees gegeven . Dat bleef er goed in , toen effe geslapen. En nu net vond ze toch echt dat we nog effe het dorp door moesten . Korte wandeling van 20 minuten gedaan . Ze moet 10 tot 14 dagen aan de lijn , chip moest eruit . Dus daar heeft ze hechtingen. Over 1 tot 2 weken krijgen we de uitslag
Het lijkt er toch op , denkt men , dat het schoudergebied nog niet geheel in orde is . Ik heb vele filmpjes gemaakt . Waarop ik zelf ook zag dat het soms nog niet geheel pluis is . Maar ja de terriër kennende, we zullen doorgaan . Ze heeft nu alleen nog wat last van haar keel vanwege de tube
Bijlagen
IMG-20220808-WA0000.jpg
IMG-20220808-WA0000.jpg (128.13 KiB) 755 keer bekeken
Door Lizzy
#3448011
smulpaap schreef: ma 08 aug 2022, 23:34 Op de weg was het rustig. In de kliniek zat het even tegen . Spoedgeval , verlamming dus die moest eerst door de scan
Dus het was een lange dag . Om 17.00 uur mocht ze mee naar huis. Onderweg in de auto kreeg ze alweer babbels . Eenmaal thuis keek ze me aan, haal eerst dat rare verband eens van mn poot . Wij eerst eten , hmm ik heb ook trek hoor . Dus een portie Spiervlees gegeven . Dat bleef er goed in , toen effe geslapen. En nu net vond ze toch echt dat we nog effe het dorp door moesten . Korte wandeling van 20 minuten gedaan . Ze moet 10 tot 14 dagen aan de lijn , chip moest eruit . Dus daar heeft ze hechtingen. Over 1 tot 2 weken krijgen we de uitslag
Het lijkt er toch op , denkt men , dat het schoudergebied nog niet geheel in orde is . Ik heb vele filmpjes gemaakt . Waarop ik zelf ook zag dat het soms nog niet geheel pluis is . Maar ja de terriër kennende, we zullen doorgaan . Ze heeft nu alleen nog wat last van haar keel vanwege de tube
Wat een narigheid allemaal!

Maar waarom moet in hemelsnaam de chip eruit?

Sterkte met je schatje!
Door smulpaap
#3448014
Lizzy schreef: di 09 aug 2022, 10:36 Wat een narigheid allemaal!

Maar waarom moet in hemelsnaam de chip eruit?

Sterkte met je schatje!
Dat is een voorzogmaatregel . Het kan voorkomen dat de chip niet meer is af te lezen .
Zo word er ook altijd nagegaan of een dier geen kogeltjes in het lichaam heeft . Weet je dat niet zeker ,dan gaat men dat eerst na . Anders ontstaan er brandwonden
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3448036
Oo beterschap, tis toch nog een flinke jaap voor zo'n kleine chip :-\
En dan moet er weer een nieuwe in straks?

Hopelijk kunnen jullie straks wel iets met de uitslag
Door smulpaap
#3448054
Kaio schreef: wo 10 aug 2022, 09:54 Oo beterschap, tis toch nog een flinke jaap voor zo'n kleine chip :-\
En dan moet er weer een nieuwe in straks?

Hopelijk kunnen jullie straks wel iets met de uitslag
De jaap valt mee hoor .
Ja , eerst de uitslagen afwachten , en dan weer een chip erin
Door smulpaap
#3448056
Charlie Angel schreef: wo 10 aug 2022, 13:09 Hoe gaat het vandaag? Geneest de wond goed?
Ze heeft nog niet zoveel babbels . Slaapt heel veel . Vanochtend even in de kar door het bos . Paar keer een stukje gelopen . Maar ze is nog erg uit haar doen . Maar ja , onderzoek duurt 1,5 uur . Dus best lange narcose. De wond is rustig , ze heeft wel het medical petshirt aan . Volgens de kliniek zou het niet gemakkelijk zijn om aan de hechtingen te komen , dus wel . Eten , plassen en poepen gaat goed . En verder lekker binnen
Bijlagen
20220809_153403.jpg
20220809_153403.jpg (3.26 MiB) 609 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3448060
smulpaap schreef: wo 10 aug 2022, 14:11 Ze heeft nog niet zoveel babbels . Slaapt heel veel . Vanochtend even in de kar door het bos . Paar keer een stukje gelopen . Maar ze is nog erg uit haar doen . Maar ja , onderzoek duurt 1,5 uur . Dus best lange narcose. De wond is rustig , ze heeft wel het medical petshirt aan . Volgens de kliniek zou het niet gemakkelijk zijn om aan de hechtingen te komen , dus wel . Eten , plassen en poepen gaat goed . En verder lekker binnen
Ja, zo'n narcose hakt er ook in natuurlijk. Lekker rustig aan en goed verwennen, maar dat gebeurt altijd al. :-*
Ja, ze wurmen zo dat ze overal bijkomen, die kleine monstertjes. Fijn dat de wond rustig is.
Door smulpaap
#3448065
Charlie Angel schreef: wo 10 aug 2022, 14:49 Ja, zo'n narcose hakt er ook in natuurlijk. Lekker rustig aan en goed verwennen, maar dat gebeurt altijd al. :-*
Ja, ze wurmen zo dat ze overal bijkomen, die kleine monstertjes. Fijn dat de wond rustig is.
Ze ligt lekker naast me , op bed . Net een schoon medical petshirt aangetrokken....
Buikje weer vol
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door