Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3447954
Lizzy schreef: zo 07 aug 2022, 11:32 Je wilde er al eerder een Kim, dus nu moet het er ook maar eens van gaan komen :biggrin2: :-*
Heb nog wel een leuke reu beschikbaar als jullie outcross willen gaan doen :biggrin2: :P

Maar inderdaad, we hebben er al eerder over nagedacht. En ZooEasy ken ik op mijn duimpje, dat scheelt ook al ;D
Wie weet, we gaan ons maar weer eens inlezen :)
#3447973
Kim_S schreef: zo 07 aug 2022, 18:54 Ow kruisingen. Ben wel wat outcross gewend dus vertel ;D
Janine fokt een nestje LUA's (binnenkort pups) en die worden door veel "echte dalmatiër liefhebbers" nog steeds kruisingen/mongrels genoemd. Dus wij roepen ook nog steeds gekscherend bij LUA nestjes dat het een nest kruisingen is :biggrin2:
#3447982
Lizzy schreef: ma 08 aug 2022, 11:01 Janine fokt een nestje LUA's (binnenkort pups) en die worden door veel "echte dalmatiër liefhebbers" nog steeds kruisingen/mongrels genoemd. Dus wij roepen ook nog steeds gekscherend bij LUA nestjes dat het een nest kruisingen is :biggrin2:
Tssss, wie doet nou ook zoiets ::)
;D

Goed bezig!
Binnenkort pups is voor ons echt nog veel te vroeg. Jammer joh :biggrin2:
#3447985
Lizzy schreef: ma 08 aug 2022, 11:01 Janine fokt een nestje LUA's (binnenkort pups) en die worden door veel "echte dalmatiër liefhebbers" nog steeds kruisingen/mongrels genoemd. Dus wij roepen ook nog steeds gekscherend bij LUA nestjes dat het een nest kruisingen is :biggrin2:
Ik wist dat ik geen echte liefhebber was :biggrin2: :biggrin2:

Super leuk!!! Ik zou bijna een kantoorfunctie zoeken waarbij een kantoorhond gewenst is! ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door