Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3447872
sam28 schreef: vr 05 aug 2022, 08:26 Wat onwijs leuk Lizzy!! Gefeliciteerd! En wat een leuke bekende namen in het team. :biggrin2:
Misschien wil ik wel lid worden zonder dalmatiër als dat mag, ik heb toen Ziva overleed de NCDH opgezegd omdat er toen ook veel gerommel was. Ik zou nooit een andere hond willen dan een dal. :)
Tuuuuurlijk mag je lid worden, graag zelfs :-* ! We zouden het juist hartstikke leuk/fijn vinden :-*
#3447886
eelke schreef: vr 05 aug 2022, 11:01 Yeaaahhhhh goed zeg! Gefeliciteerd. Super fijn dat je er zo iets mee kan doen. Is de rest nu heel boos? ::)

(muggenziften, bij de intro staat een komma en spatie verkeerd :P ).
Dank je :-* ! Ik heb geen idee of de rest heel boos is :biggrin2:

Maar hee, muggenziften is juist goed! Alleen ik kan dat wat je bedoelt niet vinden :biggrin2:
#3447888
Lizzy schreef: vr 05 aug 2022, 11:21 Dank je :-* ! Ik heb geen idee of de rest heel boos is :biggrin2:

Maar hee, muggenziften is juist goed! Alleen ik kan dat wat je bedoelt niet vinden :biggrin2:
Op de startpagina, achter D.C.N. ,opgericht

Dalmatiër Club Nederland
De Dalmatiër Club Nederland is dé jongste rasvereniging en wij behartigen de belangen van de Dalmatische hond in Nederland. Op deze website staat veel informatie over ons prachtige ras en onze rasvereniging.
De D.C.N. ,opgericht in 2022, is weliswaar de jongste rasvereniging, maar ook dé rasvereniging met veel kynologische ervaring, vertrouwde gezichten en de grootste database voor Dalmatische honden in Europa.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door