Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3447148
Het was nog niet de planning om al een zwembad in de tuin te zetten, de tuin is namelijk nog lang niet af.
Maar met deze temperaturen moet je toch aan je hondjes denken hè. AfbeeldingAfbeelding
Bobbie kan niet wachten.AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3447229
Jaaaaaaa! Na mijn werk, alleen geen foto's.
Had mijn handen vol haha dus n moet eerlijk zeggen dat ik niet graag in badpak op de foto ga.

Bobbie wilde zo graag maar vond het best spannend toen hij eenmaal in het bad was. Ik zat erbij en we hebben samen even lekker geknuffeld. Tien vond meneer het toch wel wat en heeft mooie rondjes gezwommen.
Billie was vooral veel aan het spetteren in het begin. Die kan nog g net staan op haar achterpootjes. Maar ook zij kreeg de slag te pakken en ging rondjes zwemmen.
Nog even leuk gedobberd met zijn drietjes en toen waren ze moe.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3447323
Deze is 2 bij 4 meter, voor ons nu groot genoeg. En zo hoog dat ze wel moeten zwemmen. Bobbie snapt het al beter dat je een rondje kan zwemmen.
Ik ga wel echt einde van de dag met ze het water in, dan brand de zon niet zo fel meer.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3447357
Kaio schreef: wo 20 jul 2022, 12:55 En hoe houd je het water schoon als ik vragen mag?

Toch heerlijk voor ze zo ff afkoelen en lekker rondjes zwemmen
Vragen mag altijd. :biggrin2:

We hebben een pomp erop, met een groter volume dan nodig. En verder als ze gezwommen hebben ga ik er met een netje doorheen, losse haren bijvoorbeeld liggen dan bovenop het water. En tot slot kunnen we ph en chloor meten, dat passen we dan naar behoefte aan. Voor nu is dit nog afdoende het blijft echt mooi schoon. Ik weet natuurlijk niet hoe dat op de langere termijn gaat.
Voor onszelf hebben we er een bak water naast staan waar we eerst met onze voeten ingaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door