Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3453385
Oke, ik durf het nu hardop te zeggen. We zitten op dag 10 na de start van de maagzuurremmers en Nina heeft geen enkele slechte dag meer gehad!
Gewoon geen enkele.

Dit is sinds ze geboren is nog nooit gebeurd, zo lang en zo goed. Ze is vrolijk, de hele dag door. Normaal was het vanaf einde middag aanpoten om haar de laatste uren van de dag door te krijgen. Nu zit ze begin van de avond nog een uur in haar wipstoel plezier te maken. Of valt ze gewoon normaal in slaap voor nog een tukkie voor het slapen gaan. En dan is ze van de week ook nog snipverkouden met koorts en alles geweest. Daar werd ze ook niet minder van, ze vond alleen de verstopte neus hinderlijk.

Ik ben zo blij dat ik doorgezet heb! En dat nu ook duidelijk is dat het echt de reflux is waar ze zoveel pijn van had. Geen andere enge dingen, geen complexe puzzel. Gewoon maagzuur en daar doen we nu wat aan. En ik vind het heel spannend of de medicijnen zo goed zullen blijven helpen, maar dat zo normaal gesproken wel zo moeten zijn. Dus dat is even vertrouwen krijgen en dat alle ellende wat gaat slijten. We genieten ons in ieder geval te pletter van ons vrolijke, lieve meisje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door