Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3446587
Onze lieve, prachtige Nina.

Gisteravond om 22.57 geboren. Geheel niet volgens planning na een ruggeprik in het ziekenhuis in Sneek, maar alles is uiteindelijk heel goed gegaan. We hadden een geweldige verloskundige en verpleegster tijdens de daadwerkelijke bevalling, als kers op de taart van alle goede zorgen die we hebben mogen krijgen.

Vanmorgen zijn we weer thuis gekomen. Sindsdien is alles nieuw, onwennig, spannend, fantastisch en zo wonderbaarlijk. Ons kleine meisje doet het geweldig en ik kan weinig meer dan smoorverliefd naar haar kijken.

Ze zal weinig tot niet online te zien komen, maar we hebben een foto om haar wel goed aan iedereen voor te stellen. Anders kan ik me natuurlijk niet meer op BP vertonen ;D
F4A9FF68-B638-4E8C-B683-B46B6F65F35B.jpeg
F4A9FF68-B638-4E8C-B683-B46B6F65F35B.jpeg (3.1 MiB) 2727 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Kaela op di 25 okt 2022, 23:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
#3446589
Gefeliciteerd met jullie lieve dochtertje Nina :-* leuke naam heeft ze !
En volgens mij een paar dagen te vroeg ?

Maar fijn zeg , weer lekker thuis . Eigen omgeving en heerlijk genieten
Door zurca
#3446591
Ohhh daar is ze, jullie kleine meisje!
Wat fijn dat jullie haar nu in de armen kunnen sluiten. En wat een leuke naam hebben jullie haar gegeven.....
Geniet maar van je meisje en roze wolk :-*
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3446597
Welkom op de wereld Nina! En van harte gefeliciteerd lieve Karin en meneer, ze is prachtig :-*

Geniet, probeer elke vrije minuut bij te slapen :biggrin2: en doe alles vooral zoals het goed voelt voor jullie, dan is het ook gewoon goed. Dat was het beste advies wat ik zelf kreeg toen wij thuis kwamen met ons dametje. (alweer 13,5 jaar geleden :o )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door