Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3452958
Kaela schreef: vr 18 nov 2022, 10:43 Al die leuke kleertjes is serieus de beste reden om een kind te willen ;D
Haha, dat had ik vroeger ook altijd.
Heb een schat van een zoon die ik voor de wereld niet wilde ruilen......, maar de meisjeskleding was altijd zooooooo veel leuker als voor jongens.
Mijn verzoek aan de toen een jaar of 4 zijnde lieverd of hij aaaaaaalsjeblieft 1x zo'n schattig meisjesjurkje wilde dragen werd nog net niet met rollende ogen beantwoord ;D
Toen ik zei dat we dan maar moesten proberen een zusje erbij te gaan krijgen ging hij nog net niet twijfelen of hij dan toch niet overstag zou gaan :biggrin2:

Maar serieus.....winkelen voor kinderkleding .....wat een zaligheid :)
#3452963
sam28 schreef: za 19 nov 2022, 10:28 ;D ;D

En dan krijg je een meisje zoals ik vroeger was en nog steeds ben; Ik Wil Geen Jurkje Aan ;D ;D
Jammer van je schattige kleding. :innocent:
Ha, ik ben zelf ook zo'n 'niet-meisje' hoor, mijn moeder heeft het al snel opgegeven om me er netjes uit te laten zien ;D
En nog zal mij nooit optuigen in roesjes of kant en loop maar sporadisch in een rok/jurk.....maar voor die kleine meisjes vind ik dat zo onwijs schattig :D
Ach, misschien besluit hij ooit zelf een poging doen om kinderen proberen te krijgen.....het eerste het beste meisje is dan absoluut de pisang :roflmao:
#3452964
Heel schattig, maar toch ook vaak ongemakkelijk?
Ik had zelf een hekel aan kousebroeken vb.. Als ik al een meisje had gehad, zou ik haar dat zeker nooit aangedaan hebben..
Had haar wss alsnog als jongen aangekleed. :biggrin2:

En ik vind jongenskleding ook erg leuk en schattig. Stoere broeken is super schattig op z'n klein ventje. Op familiefeestjes willen ze hier zelf graag een hemdje dragen, ook super mooi.
#3452966
sam28 schreef: za 19 nov 2022, 10:28 ;D ;D

En dan krijg je een meisje zoals ik vroeger was en nog steeds ben; Ik Wil Geen Jurkje Aan ;D ;D
Jammer van je schattige kleding. :innocent:
Daarom geniet ik er nu zo van! Als ze straks er zelf wat van gaat vinden mag ze aan wat ze wil. Ik ben zelf totaal niet van het tutten en jurkjes enz. Zul je zien dat we straks uren aan het vlechten zijn en gouden lakschoentjes moeten kopen enzo ;D Ik vind alles best, maar zolang ze nog geen mening heeft ga ik los :biggrin2:

Jurkjes bij baby’s zijn overigens ook rampzalig hoor. Ze heeft een keer een jurkje aangehad en het stond poepig, maar wat een gedoe. Het kruipt steeds op. Heb nu in maar 68 ook weer twee super schattige jurkjes liggen die we gekregen hebben. Misschien gaan ze een keer aan voor een foto ofzo. Maar zo voor dagelijks gebruik is het tien keer niets!
#3452969
Kaela schreef:Daarom geniet ik er nu zo van! Als ze straks er zelf wat van gaat vinden mag ze aan wat ze wil. Ik ben zelf totaal niet van het tutten en jurkjes enz. Zul je zien dat we straks uren aan het vlechten zijn en gouden lakschoentjes moeten kopen enzo ;D Ik vind alles best, maar zolang ze nog geen mening heeft ga ik los :biggrin2:
Groot gelijk ;D ;D Lekker tutten zolang ze dat leuk vind en geen mening heeft. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door