Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tibbies
#3446628
Welkom Nina
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van Nina. Het is een plaatje Nu lekker van elkaar genieten. Ik hoop dat je een leuke kraamtijd gaat krijgen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Door Elf
#3446630
Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter! Op het geboortekaartje van onze beide kinderen hadden wij staan: Verwachting…, Verwondering… Ik vind dit nog steeds de lading dekken als een kindje net geboren is. Geniet van deze bijzondere tijd!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3446631
Dank jullie wel allemaal!

Het is inderdaad een grote verwondering. Over hoe en wie ze is, hoeveel liefde we voor haar voelen, het leren voor haar zorgen.

Alles gaat super goed, de enige echt grote uitdaging is haar huidhonger. Alleen liggen, zelfs in de co-sleeper met aanraakcontact is nog geen optie. Dus slapen we om beurten wanneer we kunnen. En geniet ik ook van urenlang haar warme lijfje op me, wat een zaligheid.

Haar uitgerekende datum was 7 juli, dus ze is zes daagjes eerder gekomen. Ze woog 3285 gram en is 50 cm.

We genieten ons te pletter, in ons bubbeltje!
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3446662
Ooohw! Heb ik een paar dagen verstek laten gaan op BP, is intussen Nina geboren!
Ze is gewoon :smitten: :smitten: :smitten:
Geniet maar lekker van haar. Voor je het weet is ze alweer groot!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door