Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door lauraV
#3446393
goedenavond allemaal ,
we willen ons weer opnieuw voorstellen
ik ben laura en al jaren verliefd op de jackrussell :D
jullie hebben misschien wel eens over Noa en Loeka gelezen , ondanks ik niet zo een grote schrijver ben ... het lezen doe ik wel met regelmaat ....
Loeka mijn vorige jr is iets meer dan 2 jaar geleden overleden ... het gaf me een flinke klap .
na 8 maanden ben ik weer stilletjes gaan zoeken naar een nieuw maatje ... wat kan een huis stil zijn als je al 30 jaar honden hebt gehad ...
na lang zoeken vond ik een nestje met pups ... overprijsd , maar goed ... 2x op bezoek geweest , maar wist meteen welke ik wilde en dat het goed voelde ....
dus ja , op een geven moment ging ik verliefd met een prachtig meisje op schoot naar huis .
een naam had ik al .... Kiekeboe zou ze heten , want zo had ze me verrast en deed dit een paar keer achter elkaar als een spelletje .
kiekeboe is geboren op 20-12-2020 ... een corona babe dus ;) en nu 1,5 jaar en eind mei 2020 gesterriliseerd .
Kiekeboe (afgekort Kiek , als ze wat uitgevreten heeft :) ) is kleiner dan de andere jackrussells die ik heb gehad en weegt 5,1 kg en staat op kvv ... maar een nekje en vleugels gaan er goed in voordat ik een vakkundige gesneden kip de oven in stop ( de barfperiode blijft nog steeds een goede ervaring ... )
Het alleen thuis blijven is hier nog een dingetje waar aan gewerkt moet worden ... verder gaat ze met me achter op de fiets mee naar het vrijwilligerswerk , haar vervoer kan niet snel genoeg gaan ...
En ik wordt dan zelf ook blij ... met kiek op de arm loop ik de keuken in en word dan verwelkomd door iedereen met " hee Kiekeboee" ... en daarna pas mijn naam .
maar goed ... de mensen vinden Kiek lief en andersom ...
haar grootste vriend is een doggo argentino ... een sul van een hond ... als ze spelen staat Kiek op het bankstel en hij ernaast ... en denk maar niet dat kiekeboe het kaas van dr brood laat eten :biggrin2:

groetjes Kiekeboe :dog:
Bijlagen
IMG-20210901-WA0004.jpeg
IMG-20210901-WA0004.jpeg (1.23 MiB) 585 keer bekeken
IMG_20211220_134830155.jpg
IMG_20211220_134830155.jpg (2.7 MiB) 585 keer bekeken
IMG-20210414-WA0002_3.jpeg
IMG-20210414-WA0002_3.jpeg (1.57 MiB) 585 keer bekeken
Door smulpaap
#3446401
Hoi ;) welkom terug . Ik weet nog wel dat je Noa en Loeka had
En ja , eens een Russell altijd een Russell he :biggrin2:
Het is een guitig hondje zeg . En ja , mee naar vrijwilligerswerk is altijd wel gezellig volgens menig Russell :biggrin2:
Veel plezier met je nieuwe aanwinst
Mijn oude russells zijn er inmiddels ook niet meer . Tessa is in 2017 overleden , maar ik heb ook weer een nieuwe freule
Bijlagen
IMG-20200903-WA0000.jpg
IMG-20200903-WA0000.jpg (87.04 KiB) 542 keer bekeken
Door Lizzy
#3446408
Hee hallo! Welkom terug! Wat een ontzettend leuk hondje zeg :smitten:

Zo te lezen zijn jullie voor elkaar gemaakt!

Kiekeboe, leuke naam :biggrin2: ! Afgekort Kiek is ook ontzettend leuk!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door