Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3446259
image.jpg
image.jpg (2.23 MiB) 1134 keer bekeken
image.jpg
image.jpg (2.26 MiB) 1134 keer bekeken
Ontmoet Charlie & Chaplin, 2 senioren van 10 jaar….. Komende maandag ga ik ze ophalen bij een medewerkster van de stichting die ze heeft opgevangen….. Charlie is de zwart-witte (half boskat) en Chaplin is de andere (huis-tuin-en-keuken-kat)….

Ik was op zoek naar 1 kat; geen kitten, liefst senior die ik nog een warm mandje kon bieden… Mocht blind zijn etc….. Ik kwam via een stichting terecht bij een katje waar ik op viel vanwege de mooie blauwe ogen….. Jammer genoeg ging dat niet lukken en toen vroeg ze of ik misschien interresse had in een koppel van 10 jaar dat al een aantal weken bij haar vertoefte… Ze stuurde me de foto’s door en ik was helemaal verliefd op deze opa’tjes 🥰….
Charlie is al wat gewend, maar Chaplin is nog erg schuw…. Maar met veel tlc zou dat wel goed komen….. Nu heb ik toevallig komende week vrij, dus kan ik alle aandacht aan hen besteden….. Charlie mist watvtandjes waardoor zn tongetje buiten boord hangt….
Qua voer weet ik alleen dat ze een bepaald merk paté eten, maar ik ga meteen andere voeding geven (hoogwaardig in vleesgehalte zonder toevoegingen enzo en goed aangeschreven)… Liefst geef ik barf (meeste ervaring mee met de honden) en anders kan ik via mn werk aan Bibi komen…. Ook een aantal collega’s met katten die vers geven of goede alternatieven…..

Heb net via m’n werk de transportbakken en grote kattenbak geregeld en de feliway optimum; morgen haal ik de rest (moet dan werken, maar daarna heb ik een week vrij) en dan ga ik ze maandag halen…. Wordt graag vervolgd ☺️….

Ik ga de kattenafdeling ook nog doorspitten
#3446285
Dank jullie wel allemaal :-*
smulpaap schreef:Oh wat super. Weer twee senioren die een gouden mandje hebben gekregen :-*
En heel erg leuk voor jou ook Cindy
En de hondjes ? Die zijn niet meer bij jou ?

Ik wens je heel veel geluk met dit leuke tweetal
De hondjes wonen bij ex en kinderen…. Is niet te doen 2 trappen op en af met hun leeftijd (10 jaar alweer)etc en daar is altijd iemand thuis tot september…. Het is wel de bedoeling dat ik ze vanaf september uit ga laten als er daar niemand thuis is en ik vrij heb…..
#3446326
image.jpg
image.jpg (1.07 MiB) 906 keer bekeken
Charlie & Chaplin zijn er!!!! Bij thuiskomst zaten ze meteen onder het bed, maar wel ontspannen… We zaten even op het balkon en toen zagen we Charlie een oaar keer een rondje door het huis lopen…. Nadat ik mn collega thuis had gebracht, zag ik ze zo liggen…… Ik had toen ik even wegging, een beetje natvoer in hun bakjes gedaan en in de slaapkamer gezet… En die waren leeg toen ik terug kwam (en was niet hun gourmet die ze waren gewend ;) )…..Wie het heeft gegeten, weet ik alleen niet… Maar het heeft gesmaakt :biggrin2: …. Ook heb ik net een mooie krabpaal op mn werk gekocht en ga ik morgen ophalen, daar volgt natuurlijk nog een foto van ☺️…..

Nu ff gewoon mn ding doen hier en kijken of een van hen deze kant op durft te komen ;) …..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door