Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3446655
image.jpg
image.jpg (1.86 MiB) 612 keer bekeken
Deze foto is van vanochtend….. Ook Chaplin heeft de krabpaal uitgeprobeerd 😍
image.jpg
image.jpg (1.93 MiB) 612 keer bekeken
Dit was van zaterdag….. Al 2 dagen komt Chaplin s ochtends naar me toe en praat tegen mij 😉….. En als ik terug praat, lijkt hij steeds meer te durven…. Sinds zaterdag komt Chaplin ook steeds vaker onder de bank vandaan, even een kriebeltje halen, even mn stem horen, even rondkijken….. Ik moet ook nog steeds voorzichtig mezelf bewegen of voorzichtig door het huis lopen als hij onder de bank vandaan komt….
Eten gaat ook steeds beter… Zo snel als Charlie zn bakje leeg eet, zo langzaam gaat het bij Chaplin…. Hij eet zn bakje in 3 of 4x leeg…. Brokjes gaan sneller op…..
#3446750
image.jpg
image.jpg (1.86 MiB) 562 keer bekeken
Chaplin is al aardig brutaal aan het worden ;D …..
image.jpg
image.jpg (3.17 MiB) 562 keer bekeken
Vanochtend vroeg… na het eten, gewoon zomaar op de bank tussen de leuning en mn been…. Zet al aardig zn nagels in mn dij als ik hem aai…. Dus daar ff iets rustiger mee doen……
image.jpg
image.jpg (2.28 MiB) 562 keer bekeken
En Charlie die gister zo ontspannen bij mij lag…. Heeft dus wel boventandjes 😊…….
#3446751
Kreeg vanochtend hun paspoorten binnen… In het Spaans :-\ ….. Charlie is geen boskat, zoals er werd gezegd, maar een Angora-kat…. Heb meteen opgezocht etc, en idd qua omschrijving en foto’s, zou dat best wel eens kunnen ;) …… Moet nu alleen even de entingen laten vertalen of zoiets 🤔…..
#3446762
CindyMayella schreef: vr 08 jul 2022, 11:03 image.jpg
Chaplin is al aardig brutaal aan het worden ;D …..image.jpg
Vanochtend vroeg… na het eten, gewoon zomaar op de bank tussen de leuning en mn been…. Zet al aardig zn nagels in mn dij als ik hem aai…. Dus daar ff iets rustiger mee doen……image.jpg
En Charlie die gister zo ontspannen bij mij lag…. Heeft dus wel boventandjes 😊…….
Ik zie op de foto alleen ondertandjes, of het vertekend een beetje?
#3446764
Idd, koppie ondersteboven ;D ….. er werd gezegd dat ie alles mistte, behalve de hoektanden… Maar dr bleken ook nog boventandjes te zitten ;)…..
En idd een Turkse Angora….. ze zijn idd erg relaxed, zeker nadat ze nog net geen 2 wk bij mij zijn en waar ze vandan komen….. Chaplin moet ik nog een beetje leren kennen; die kan mij aankijken alsof ie mij wil aanvallen om aandacht te vragen, als ik em teveel aai :-\ …..
#3446766
CindyMayella schreef: vr 08 jul 2022, 12:59 Chaplin moet ik nog een beetje leren kennen; die kan mij aankijken alsof ie mij wil aanvallen om aandacht te vragen, als ik em teveel aai :-\
Ja, overstimulatie bij het aaien. Daar moet je bij sommige katten wel op letten (ook een kwestie van hem leren 'lezen').
#3446768
Anne in Zweden schreef:Ik word toch wel vrolijk van je foto's, hoor. Volgens mij gaat dit supersnel de goede kant op!
Ja, idd….. sta er zelf ook versteld van :biggrin2: ….. Het zijn 2 heerlijke mannen…. Charlie komt alleen wanneer ie honger heeft (eigenlijk de hele dag 🤣) en Chaplin mist aandacht…. Zodra hij miauwt, regeer ik (met zachte stem) en hij wordt meteen rustig…… en idd, die overstimulatie… dat moet ik ook leren ;) ….. In kleine stapjes leren we elkaar kennen en het gaat gewoon goed ;D …..
ik ben best wel happy met deze heren, en zij ook met mij 😍…. Maar het komt helemaal goed….

Zo wist ik niet van katten, terwijl ik ze had, en zo probeer ik het katten helemaal naar hun zin te maken…. En dat alleen door de honden en deze site :D :D
#3446769
Voor veel katten is enthousiast 'het lijf' aaien al gauw te veel, koppie kriebelen mag vaak wel.

Vindt Chaplin spelen met jou misschien al wel leuk met een hengel of gewoon een touwtje of dat jij propjes papier weggooit ofzo, dat is ook aandacht, hij kan z'n energie kwijt én hij kan een beetje ontladen.
Ik heb zo'n luiemensenhengel, een uitschuifbare, lekker lang dus en dat is volgens Catoo de leukste hengel die we ooit gehad hebben.. die komt er wel 4x per dag om vragen (ik vind m ook súperleuk .. ik kan gewoon vanaf de stoel een potje apekooi aanbieden ;) )

Bovendien is t heel leuk om te zien wat voor soort speler/jager je kat is .. geduldig of blind gáán, springen of een hinderlaag etc
Catoo springt graag hoog om iets te vangen terwijl Cera veel lager blijft maar heel veel lol heeft in keihard rennen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door