Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3446331
Tussendoor betrapte ik Charlie er op, dat ie op mn bed lag 🥰…. Heb een snackje in kleine stukjes gebroken, een paar op het bed gelegd en toen kwam ie dichterbij en heeft zelfs uit mn hand gegeten en heb em even kunnen kriebelen op zn koppie :D …. Het zijn hele kleine stapjes en ik leer nu ook om heel veel geduld te hebben ☺️……
#3446356
1ste nacht:

Allereerst moet ik wel zeggen dat Charlie het minst schuwe van de 2 is, is met snacks over te halen… Gister heeft ie vrijwel de hele dag op mn bed gelegen… Maar ja, toen wilde ik naar bed… Heel voorzichtig en met veel praten heb ik de deken zo weg kunnen schuiven, dat ik er in kon…. Hij is nog even op het voeteneinde blijven liggen en is de woonkamer ingegaan…. Heb em een paar keer horen miauwen… Ergens in de nacht is ook Chaplin uit de slaapkamer gegaan… Zn etensbakje was vanochtend leeg, of hij het heeft opgegeten, weet ik nog steeds niet…
Ik heb niet echt goed geslapen, omdat ik ze toch een beetje in de gaten wilde houden, althans dat ik geen rare dingen hoorde…. Ze zijn ook beiden op de bak gegaan… ik heb em net geschept, een van beide heeft een beetje zachte poep ( door de gourmet??)…. In de tussentijd is Charlie weer op mn bed gesprongen en heeft bij mij gelegen….

Vanochtend heel voorzichtig mn bed uit….. En wie liep mij achterna?? Charlie! Kwam naar me toe, ik kon em aaien!!! Meteen maar de brokjes in bakjes gedaan… Chaplin zit onder de bank, dus heb zijn bakje daar neer gezet…. Is al een hele vooruitgang dat ie daar zit ipv slaapkamer…. Charlie heeft al wat gegeten….. En hij loopt me veel achterna, of gaat vlakbij me liggen 🥰🥰…. Net ook 2 tellen op de bank gesprongen naast me en kon ik em ook kriebelen…..

Mn hart heeft al een paar sprongetjes gemaakt op de vroege ochtend :D … Oh ja, ik heb een paar muisjes gekocht, 2 met catnip (barn yarns) en dr is mee gespeeld vannacht gezien hoe ze liggen…. Ook is de bank uitgeprobeerd en de poef…… Straks de krabpaal op mn werk halen en kijken wat er gebeurt, foto volgt nog wel ;) …..

Mn collega die gister mee was, zei al dat Charlie binnen 24 uur gewend zou zijn en een makkie zou zijn… Wij waren ook niet erg te spreken over waar ze verbleven (overprikkeling, stank etc 😣😖) en hier is het heel erg rustig…… Maar goed, ben superblij dat het gaat zoals het nu gaat :biggrin2: ….
#3446364
image.jpg
image.jpg (2.01 MiB) 519 keer bekeken
De krabpaal staat er… Wilde em ergens anders zetten, maar dan vielen een aantal cijfers van de klok weg :-\ , iets te groot….. Maar vind em hier ook heel goed staan 😊……

Charlie gaat zn eigen weg, ligt nu alweer lekker te slapen op mn bed :D … Kan em af en toe even kriebelen en aanhalen…. Chaplin is dus een heel ander verhaal….. Mn collega en ik denken dat het allemaal toch een grotere impact heeft gehad op em dan gedacht… en dat ie meer heeft meegemaakt….. ik word daar erg onzeker van… en gefrustreerd…. Ik dacht dat ik veel geduld had, maar blijkbaar niet….. maar moet ook niet moeilijk doen, want ze zijn nog maar 24 uur bij mij….. is even een dingetje… maar leer mezelf zo wel goed kennen ;) …. Overigens: Chaplin ligt nu onder de bank die je ziet… zn brokjes staan naast de bank…..
#3446366
24 uur is ook echt niks. Zeker niet voor zo'n senior. Ik heb Yuna de eerste 3 dagen dat ze hier was niet eens aan kunnen raken. En zij was nota bene een kitten van 10 weken. Ze kwam daarna wel helemaal los (middels lokken met snoepjes). Dus ja, geduld moet je wel hebben (of leren) :biggrin2:
#3446370
Dank jullie wel 😊…. Begrijp het ook, maar ik word hier zo onzeker van (ik leer hier ook heel veel van hoor 😊)….. Belangrijkste is dat Chaplin gaat eten, of ik het nou zie of niet…..Deze kleine dingetjes, snuitje stukje verder etc, geeft me wel moed om door te gaan…. Mn collega heeft me ook net moed ingesproken; heb dr video’s en foto’s gestuurd en zij heeft er ook ervaring mee…. Heb even dat zetje nodig om me erbij neer te leggen dat het gewoon wat lang(er) duurt ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door