Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3445999
Okeeeej we worden oud, lol.... kreeg gister een fb herinnering dat ik 10 jaar bevriend was met Verona. Wij kletsen... en eigenlijk is dat al 20 jaar want we hebben elkaar leren kennen op het "voernatuurlijk forum".... Inmiddels bestaat dat niet meer. En veel hebben ondertussen hun nicknaam veranderd. Maar ik was gewoon nieuwsgierig, wie was daar toen ook actief lid, hoe heette je toen en welke honden had je ?
Ik heb altijd gepost als Mik, dus das lekker makkelijk. Ik had toen mijn boomertje Mickey en mn border collie Joy
Door smulpaap
#3446007
Oh ja :biggrin2: ik was ook lid van dat forum.
Mijn Nick name ? Ik weet het echt niet meer
Ik had toen mijn viertal nog de beide Bullen en de russells
En was Esther geen beheerder ?
Gebruikersavatar
Door sam28
#3446012
Oooh jeetje. Het voernatuurlijk forum! Verona wat leuk!!
Ik was destijds best wel actief ook daar. Ook mee geweest met wandelingen enzo.

Maar wat mijn nickname was daar? Geen idee meer. :biggrin2: Ik had toen Ziva als pup en Poes Lea.
Door miik
#3446067
smulpaap schreef: zo 19 jun 2022, 08:45 En was Esther geen beheerder ?
Ja klopt. Geloof samen met Bernadette (zij trainde herders voor de politie). Ik was op cursus en zat al een aantal dagen naast haar voor ik me realiseerde dat ik haar "van het forum" al jaren kende en al vaker contact mee had gehad, maar nooit real life ;)
Door miik
#3446068
sam28 schreef: zo 19 jun 2022, 10:01 Maar wat mijn nickname was daar? Geen idee meer. :biggrin2: Ik had toen Ziva als pup en Poes Lea.
Volgens mij was dat Ziva toen....
Gebruikersavatar
Door Kromfohrlanders
#3446190
Daar was ik ook lid.
Toendertijd met Aismee (mijn kromi) en mijn kruising BC Teddy. Mijn echte prooidier eter, een pure NRV hond en een echte kliko.
Teddy at werkelijk alles. Van het voer natuurlijk forum had ik ook de vastendagen geleerd en gemerkt dat Teddy het veel beter deed op om de dag eten dan elke dag.

Aismee heb ik nog, inmiddels 11 jaar.
Teddy heb ik helaas veel te vroeg moeten laten gaan.

Karen
Bijlagen
Teddy_omslagfoto.jpg
Mijn lieve Teddybeer
Teddy_omslagfoto.jpg (215.8 KiB) 686 keer bekeken
maart_12-09.jpg
Zoals ze er vaak samen bij liepen
maart_12-09.jpg (506.63 KiB) 686 keer bekeken
honden_24-9-13_01.jpg
foto uit 2013.. wat was Aismee toen nog jong
honden_24-9-13_01.jpg (319.37 KiB) 686 keer bekeken
Door miik
#3446295
Cindy de Wolf schreef: za 25 jun 2022, 09:47 Hier nog 1 die ook van dat forum lid was ;) Denk met mijn eigen naam.
Volgens mij Cindewolf ofzo.... Maar ehhh mis onze wandelingen joh !!! Wanneer ben je eens in de buurt ? pffff lijkt echt al eeuwen geleden dat we in Daverdisse liepen..... xxx
Door Cindy de Wolf
#3446296
miik schreef: zo 26 jun 2022, 11:13 Volgens mij Cindewolf ofzo.... Maar ehhh mis onze wandelingen joh !!! Wanneer ben je eens in de buurt ? pffff lijkt echt al eeuwen geleden dat we in Daverdisse liepen..... xxx
Ja ik mis onze wandelingen ook! Tsja Daverdisse over een week of 3 ben ik daar :P
Maar wees maar blij dat je de keuze gemaakt hebt! Het is hier nu nog veel drukker geworden :-X :-X Zo druk dat ik met enige regelmaat in de middag nu zoiets heb van Nee ik pas. Zoveel uitlaatservices, ook nu bij de Rotterdamseweg :-X nou ja ik tel de weken af totdat we weer even tijdelijk een paar weken in Belgie zijn...
Door miik
#3446345
Cindy de Wolf schreef: zo 26 jun 2022, 11:32 Ja ik mis onze wandelingen ook! Tsja Daverdisse over een week of 3 ben ik daar :P
Maar wees maar blij dat je de keuze gemaakt hebt! Het is hier nu nog veel drukker geworden :-X :-X Zo druk dat ik met enige regelmaat in de middag nu zoiets heb van Nee ik pas. Zoveel uitlaatservices, ook nu bij de Rotterdamseweg :-X nou ja ik tel de weken af totdat we weer even tijdelijk een paar weken in Belgie zijn...
Ik zou ook echt niet terug willen. Zaterdag hele zware dag, maar herstel is hier zo veel sneller....
Ben heel blij met mn keuze.... nog ff volhouden en dan weer lekker naar de Ardennen xxx
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door