Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3446284
Nou het gaat gelukkig nog altijd goed met slapen beneden alleen erg vroeg wakker, maar laten we hopen dat dat met de leeftijd steeds later wordt ;)

Vannacht was echter andere koek. Om 02:45 blaffen, dus ik naar beneden en gezegd dat hij moest slapen. Half uur later begon hij te piepen en even laten piepen, maar het ging maar door. Vreemd zo midden in de nacht dus ben toch maar op de bank gaan slapen denkende dat hij weer niet alleen wilde zijn. Vanmorgen komt mijn man beneden en ziet dat hij een poep heeft gedaan id woonkamer :-\ Voelde me zoooooo lullig! Blijkbaar moest hij dus gewoon naar buiten en heb ik dat volledig genegeerd.... STOM! :'(
Hij komt echter nooit id nacht voor een plas/poep dus hoe had ik het kunnen weten.... maar toch voel ik me knap lullig
Door Lizzy
#3446388
:-*

Ik snap dat je baaaalt als een stier. Maar ja joh, dit is de manier waarop mens en hond elkaar leren kennen en steeds dichter bij elkaar komen. Ik weet nu bij welk piepje blafje kreuntje mijn honden niet lekker zijn of moeten poepen of vinden dat de nacht lang genoeg heeft geduurd. Dat heeft tijd nodig en dat gaat gepaard met wat ongelukjes :-*

Barfplaats wordt gesponsord door