Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3445153
Amoxiclav.
Hetzelfde als de 5 dagen na de operatie.
Ik vind het vrij licht, maar werkt meestal goed bij dieren.

Ik houdt het in de gaten, dat het niet gaat klotsen of knisperen.
Zou toch graag hebben dat het morgen wat beter is. Anders ga ik toch eens rond bellen.
De DA vond ook dat het wel goed komt. Worst case dat het toch terug open moet.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3445162
Hij deed het beter vanmorgen. Ik dacht dat het ietsje kleiner was, Meneer dacht van niet. ::)
Maar hij is alerter, geen koorts ed, ale, meer zichzelf en kwam vanmorgen ook een stuk vlotter de trap af, dus ik wou het nog een dagje tijd geven.
Het was toch al een brugdag, dus net zoals weekend, dus daarvoor moest ik niet rap rap nog gaan.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3445256
Goed nieuws met een spijtig kantje.
Het gezwel was goedaardig..

Zijn bult nu is vnl nog vocht, ontsteking is minder. Voor de zekerheid nog AB en er is nu een opening naar binnen waardoor het vocht naar buiten kan en dat kan ik gaan spoelen/ naar buiten werken en zo zou het dan moeten gaan genezen.
Door Anne in Zweden
#3445260
pearlsofpassion schreef: ma 30 mei 2022, 15:26 Goed nieuws met een spijtig kantje.
Het gezwel was goedaardig..

Zijn bult nu is vnl nog vocht, ontsteking is minder. Voor de zekerheid nog AB en er is nu een opening naar binnen waardoor het vocht naar buiten kan en dat kan ik gaan spoelen/ naar buiten werken en zo zou het dan moeten gaan genezen.
Nou, liever goed nieuws met een spijtig kantje dan slecht nieuws! Fijn toch, da's een hele zorg minder! En die ontstoken wond: tja, da's pech, maar gelukkig gaat het daarmee ook de goede kant op!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3445270
Dat is zeker goed nieuws!
Hopelijk geneest de ontsteking nu verder ook voorspoedig zodat jullie wat betreft Cuzco in ieder geval onbezorgd verder kunnen :-*
Door Cathelijn
#3445295
Zeker goed nieuws! Jammer dat het herstel wat slechter gaat dan gehoopt, maar had dat bultje er nog steeds gezeten dan had je je nog altijd zorgen gemaakt. Het komt wel goed :-*
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3445299
Ja, maar m'n eerste idee was wel om niet zo'n enorm zware operatie te laten doen. Dat was de afspraak toen ik hem bracht en later werd ik dan gebeld. Ik voel me daarin wel een beetje omgepraat en bang gemaakt. Ze konden natuurlijk niet weten of het kanker was en in dat geval moest hij nu weer onder het mes als we enkel het bultje hadden laten wegnemen. Ik was bang dat het dan had kunnen uitzaaien want melkklierweefsel is zo blubberig. Daarom moeten ze ook zo ruim wegnemen als je zeker wil zijn.
Maar toen er toegezegd werd op 3 tepels wegnemen had ik niet gedacht dat dat nog steeds van oksel tot lies zou zijn... Het is heel ruim en moest ook heel diep. Om zeker te zijn...
Door Lizzy
#3445319
Ja, dit zijn echt lastige dingen. Het is mij 30 jaar geleden ook eens overkomen met mijn kat Snuf. Ook heel ruim weggehaald, doodzieke kat gehad, moeizaam hersteld en toen bleek het goedaardig.... Maar ja, als het kwaadaardig had geweest en ze zouden het niet ruim weg hebben gehaald en we zouden de boodschap hebben gekregen "kwaadaardig en niet alles weg kunnen halen" hadden we echt niet blij geweest (heb ik me toen maar bedacht). Sterkte. Ik hoop dat het herstel eens mag gaan doorzetten! Komt goed :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3445320
Lizzy schreef: di 31 mei 2022, 17:57 Ja, dit zijn echt lastige dingen. Het is mij 30 jaar geleden ook eens overkomen met mijn kat Snuf. Ook heel ruim weggehaald, doodzieke kat gehad, moeizaam hersteld en toen bleek het goedaardig.... Maar ja, als het kwaadaardig had geweest en ze zouden het niet ruim weg hebben gehaald en we zouden de boodschap hebben gekregen "kwaadaardig en niet alles weg kunnen halen" hadden we echt niet blij geweest (heb ik me toen maar bedacht). Sterkte. Ik hoop dat het herstel eens mag gaan doorzetten! Komt goed :-*
Dit dus. Het is rot dat het herstel tegenvalt. Maar je was voor je naar de dierenarts ging al bang door Kleintje. En dan is dit verloop nog altijd honderd keer beter dan als het wel kwaadaardig was geweest en je een nieuwe operatie had moeten overwegen.
Het gaat nu de goede kant op, nog even en het herstel is achter de rug. En dan kan je er gerust op zijn dat ie ook echt weer kerngezond is.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3445336
Jullie hebben natuurlijk gelijk. Ik had het hem gewoon graag bespaard...

Nou, wonde spoelen vind ie niet leuk. Maar dus echt niet. >:(
Doet ook pijn natuurlijk. Arm bolletje. Gelukkig kan onze relatie het wel hebben maar tis niet fijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door