Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3445010
Hè PoP, wat een zorgen en emoties. Volkomen begrijpelijk hoor, daar niet van. Ik hoop dat het ongemak is van oedeem en dat je ventje over een paar dagen weer beter in z'n (strakke :cool: ) vel zit. :-* :-*
Door Tibbies
#3445013
Fijn dat je vanmiddag bij je eigen dierenarts terecht kan. Ik duim dat het alleen maar ongemak is.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3445014
Ik duim ook! Het heeft er alle schijn van, als ik het zo lees, maar ik snap je zorgen helemaal. Sterkte PoP!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3445020
Nou, het is dus niet onschuldig.
Er zit ontsteking want het arme ventje heeft koorts. Van geen wonder dat hij zo stilletjes was.
Vandaar ook dat het zo hard staat.
Dus terug antibiotica en ontstekingsremmer en duimen, hopen en bidden dan het dan mooi verdwijnt.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3445023
Ach gossie, het arme manneke. De duimen draaien hier dat de ontsteking verdwijnt en het mooi geneest verder. :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3445028
Extra fijn dat je nu nog langs kon en geen week hebt gewacht ivm vakantie van de da! Hopelijk trekt de ontsteking goed weg :-*
Als het niet weg gaat zou het ook ontstekingsreactie kunnen zijn op de hechtdraad. Iets om in het achterhoofd te houden wanneer het met de AB niet beter wordt
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3445033
dinky89 schreef: di 24 mei 2022, 20:21 Extra fijn dat je nu nog langs kon en geen week hebt gewacht ivm vakantie van de da! Hopelijk trekt de ontsteking goed weg :-*
Als het niet weg gaat zou het ook ontstekingsreactie kunnen zijn op de hechtdraad. Iets om in het achterhoofd te houden wanneer het met de AB niet beter wordt
Dank jullie wel allemaal..

Ik denk niet dat het aan de hechtdraad ligt. Het is enkel onderaan, in z'n lies, niet over de hele snede en het geneest ook erg mooi..
Bij konijn Benjamin kwam er reactie op de draad en dat zweerde over de hele wonde en ging terug open staan. Na 10 dagen genezen he! Heel gek was dat.
Bij Cuzco is de wonde zelf gelukkig heel rustig en mooi (aan het) genezen.

Maar bedankt voor het meedenken. ;)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3445034
De koorts is nu weg. Das al fijn.
Hij heeft vanmorgen meloxicam gehad en had vanmiddag toch nog koorts. Sindsdien niet meer bijgehad en nu dus zonder koorts.
Hopelijk zet het zo door.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3445050
Nou, vanmorgen was de koorts terug. En hij stapt ook weer vreselijk moeizaam. Ik heb de indruk dat de harde plek ook groter wordt, meer naar boven uitbreidt.
Zal afwachten worden of de medicatie aanslaat.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door