Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3444663
Van de week naar Leek geweest om.te kijken naar een nieuw tuig
En het is gelukt . Weer een Hurtta , lekker stevig en goed verstelbaar
Bijlagen
20220513_224621.jpg
20220513_224621.jpg (3.42 MiB) 530 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3444670
Wij verkopen ook die Hurtta tuigen en ik vind ze er heel mooi uitzien, ook de verschillende prints….. Voelt ook zacht aan, in vergelijking met de rogz tuigen….
Gebruikersavatar
Door Cooper en Yil
#3444731
Mooi tuig! Wij zijn voor onze man voor een Anny-X tuig gegaan. Eerst een Niggeloh Follow gekocht maar bleek toch iets te groot. Toen ik wilde terugsturen en een kleinere maat wilde bestellen was de prijs opeens een HEEL stuk meer.... zat maar 2 dagen tussen dus besloten toch maar te houden. Wellicht groeit hij er nog in ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#3444740
zowel Pike als Armagnac hadden een Niggeloh, Armagnac had een kleintje. Voor Duc had ik er ook een gekocht maar dat paste gewoon niet goed. Die heeft Pike later afgedragen. Duc paste gewoon helemaal niks. Het was geen trekker maar als hij een wildgeur in zijn neus kreeg kon hij aardig in de lijn gaan hangen. Hij heeft uiteindelijk jaren in een zweetband gelopen van Niggeloh zodat op die momenten zijn luchtpijp ontzien werd.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3444741
Cooper en Yil schreef:Mooi tuig! Wij zijn voor onze man voor een Anny-X tuig gegaan. Eerst een Niggeloh Follow gekocht maar bleek toch iets te groot. Toen ik wilde terugsturen en een kleinere maat wilde bestellen was de prijs opeens een HEEL stuk meer.... zat maar 2 dagen tussen dus besloten toch maar te houden. Wellicht groeit hij er nog in ;)
Wij hebben in de winkel ook te maken met prijsverhogingen, en idd soms om de aantal dagen… is heel vervelend en wij zijn er ook niet blij mee :'( :-\ …. Maar alles wordt duurder, soms schrikbarend veel ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door