Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3444498
Noorwegen gaat voor meest absurde nummer volgens mij 😂

‘Geef die wolf een banaan voordat hij oma opeet’
Door Anne in Zweden
#3444501
Siberienne schreef: di 10 mei 2022, 22:21 Noorwegen gaat voor meest absurde nummer volgens mij 😂

‘Geef die wolf een banaan voordat hij oma opeet’
Had Roodkapje destijds maar bananen bij zich gehad... :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3444502
Meneer Anne is nu al de wanhoop nabij, en hij moet de hele finale nog uitzitten... Ik kijk altijd samen met de buren, die als echte Zweden retefanatiek zijn op songfestivalgebied, en meneer wil zaterdagavond niet alleen thuis zitten, dus had hij aangegeven ook te kijken. Na de halve finale van vandaag weet hij echter niet meer zeker of hij niet toch liever alleen thuis op de bank gaat hangen. ;D
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3444522
Anne in Zweden schreef: wo 11 mei 2022, 00:29 Meneer Anne is nu al de wanhoop nabij, en hij moet de hele finale nog uitzitten... Ik kijk altijd samen met de buren, die als echte Zweden retefanatiek zijn op songfestivalgebied, en meneer wil zaterdagavond niet alleen thuis zitten, dus had hij aangegeven ook te kijken. Na de halve finale van vandaag weet hij echter niet meer zeker of hij niet toch liever alleen thuis op de bank gaat hangen. ;D
Begrijp ik helemaal! ;D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3444527
Heb alleen laatste paar nummers gisteren gezien en toen werd er opmerking gemaakt dat Jan Smit voor het eerst op de avond niet volledig negatief was. Dat zei voor mij genoeg over het niveau van wat ik had gemist. Dat bleek ook wel uit de korte samenvatting van nummers voor het stemmen :-X

Ben wel benieuwd waar het volgend jaar wordt gehouden bij de winst van Oekraïne, wat er dik in zit.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3444537
Siberienne schreef: di 10 mei 2022, 22:21 Noorwegen gaat voor meest absurde nummer volgens mij 😂

‘Geef die wolf een banaan voordat hij oma opeet’
Ik weet nu wel wat er met die praatpalen is gebeurd nadat ze ze hier een paar jaar geleden hebben weggehaald langs de snelwegen. ::)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3444540
Sonja schreef: wo 11 mei 2022, 23:11 Ik weet nu wel wat er met die praatpalen is gebeurd nadat ze ze hier een paar jaar geleden hebben weggehaald langs de snelwegen. ::)
;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3444544
Sonja schreef: wo 11 mei 2022, 23:11 Ik weet nu wel wat er met die praatpalen is gebeurd nadat ze ze hier een paar jaar geleden hebben weggehaald langs de snelwegen. ::)
Ge-wel-dig!

Ik kijk niet meer naar het songfestival sinds er geen orkest meer is. En met wat ik hier aan commentaar lees, mis ik helemaal niets.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3444546
Ronald schreef: do 12 mei 2022, 09:27 Ge-wel-dig!

Ik kijk niet meer naar het songfestival sinds er geen orkest meer is. En met wat ik hier aan commentaar lees, mis ik helemaal niets.
Jawel! Mika!!!

Alleen vind zelfs ik Mika niet leuk genoeg om toch te kijken :-[
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3444613
Ik ontdek net dat Finland the Rasmus heeft gestuurd naar het songfestival. Stukje jeugdsentiment voor mij :biggrin2:
En de Belg is ook nog eens topkeeper naast zanger, vond ik dan wel weer grappig :cool:
Door Tanna
#3444617
Ik heb er nog geen seconde van gezien en dat houd ik maar zo. Genoeg echte muziek die ik kan luisteren, desnoods vraag ik onze buurvrouwen of ze zaterdagavond op hun klarinetten willen gaan oefenen ;D .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door