Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3444203
Esther Q schreef: zo 01 mei 2022, 19:36 Dan heb je Tingelings kennelnaam nog niet gehoord, die is Glitzerflitzer :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2:
Door Lizzy
#3444266
Zoals je erover verteld lijkt het me echt ZULKE leuke hondjes!

Heb je ondertussen al weer nieuwe fotootjes van het "spul" :angel2:
Door Esther Q
#3444691
Ik vind het ook echt super hondjes en kan me niet voorstellen dat je er spijt van zou krijgen. Gisteren had ik toevallig een gesprek met iemand die sinds de jaren zeventig in het ras zit en hij beaamde wat ik denk over het breken van de pootjes. Voor een deel zijn het gewoon echt ongelukken en voor een deel is het te vergelijken met epilepsie. In sommige lijnen komt het meer voor dan in andere, maar het is erg onvoorspelbaar.
Ik kom er maar niet aan toe om foto’s te uploaden. Ben de hele dag achter ze aan aan het rennen met doekjes, dweilen en eten :P
Door Lizzy
#3444715
Esther Q schreef: za 14 mei 2022, 18:39 Ik vind het ook echt super hondjes en kan me niet voorstellen dat je er spijt van zou krijgen. Gisteren had ik toevallig een gesprek met iemand die sinds de jaren zeventig in het ras zit en hij beaamde wat ik denk over het breken van de pootjes. Voor een deel zijn het gewoon echt ongelukken en voor een deel is het te vergelijken met epilepsie. In sommige lijnen komt het meer voor dan in andere, maar het is erg onvoorspelbaar.
Ik kom er maar niet aan toe om foto’s te uploaden. Ben de hele dag achter ze aan aan het rennen met doekjes, dweilen en eten :P
Oh lief dat je het nagevraagd hebt bij die persoon! Ik vind ze echt zo enig. Zo te horen geniet je je suf met de boefjes :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door