Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3444309
Ronald schreef: do 05 mei 2022, 18:58 Wat een heerlijke foto's! En wat een prachtige keuze heb je gemaakt.
Nou ! Nog geen minuut spijt van gehad .
Hier hoor je de vogels fluiten
In NH probeerden we ook naar de vogels te luisteren, onmogelijk . Elke minuut 5 vliegtuigen .rustig in de tuin zitten ? Nee hoor , voortdurend vliegtuiglawaai . Hier horen we eenmaal per week een grasmaaier :biggrin2: verder kunnen we heerlijk rustig op het balkon zitten .
Was laatst weer eens in de lokale bloemenwinkel , heeft u al een spaarkaart gehad ? Nee , nog niet . Er werd benoemd wat ik tot nu toe had gekocht :biggrin2: ze wisten het nog precies . Van de week bij de plaatselijke fietsenwinkel nieuwe fietsen gekocht. Idem dito , zo gemoedelijk. Of in de plaatselijke super , kunt u het al vinden ? U woont hier nog maar kort he . Ik had een keer gevraagd waar een bepaald artikel precies lag ...
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3444361
Ja, heerlijk is dat als er nog gewoon aandacht voor de mens is. En je niet inwoners nummer huppeldepup bent.

Ik heb hier een wekker die me wakker maakt met vogelgeluiden. En ik heb vogels die me wakker maken omdat ze op mijn wekker lijken... :biggrin2:

We hebben hier dan wel vliegtuigen, maar dat is 's morgens om 10:00 uur, dan om 12:00, dan om 14:00 en tot slot om 16:00. En dan alleen doordeweeks. Maar ja... dat krijg je met een militaire vliegbasis.

Ik merk wel dat ik iets dichter op een drukkere verkeersweg zit. Of hier rijden meer auto's rond met een lekke uitlaat. Maar nog steeds kan ik hier buiten zitten en genieten van de rust en van een mooie boom die achter mijn huisje staat. En ik kan ook binnen een kwartier op de fiets in het centrum zijn.
Door smulpaap
#3444372
Ik werd om 005.00 uur wakker van de haan hier verderop . Kon niet meer slapen , om 5.30 uur mn wandelschoenen aangetrokken , en nu net terug .
Rennende hazen in het weiland , juffrouw ooievaar die haar kostje bij elkaar scharrelde , een fazant midden op de dijk . Reekalfjes , en weer een geweldig mooi concert van heel veel vogels . In de verte 5 zwanen , zwemmend door bladstil water . En op de terugweg 4 nieuwsgierige aagjes :biggrin2:
Bijlagen
20220507_063840.jpg
20220507_063840.jpg (4.69 MiB) 234 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door