Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3441452
Ik word heel erg blij van die mooie seniorenfoto's (en ook een klein beetje verdrietig, omdat ik mijn eigen senior zo mis).

Mooie foto's van nog mooiere honden!
Gebruikersavatar
Door pike
#3441458
Doranto schreef: zo 06 mar 2022, 18:18 Vanmiddag maar even een fotootje gemaakt van onze (gelukkig nog) vitale senior.
Op de voorgrond ons 10 jarig mannetje, met daarachter zijn 5 jarig vriendinnetje Phemke.

Honyx+Phemke-2022-03-06.jpg
Leuk, de Beaucerons ook weer eens in beeld :D Mooie honden zijn het toch.

Ja Ronald hier is het net zo. Die oudjes voorbij zien komen doet je telkens weer aan je eigen oudjes denken die er niet meer zijn. Dat maakt dan inderdaad weer verdrietig. Als Duc twee weken langer geleefd had had ik zijn foto hier ook kunnen plaatsen :'(
Door Robian
#3441659
Snack-a-Jack - 13,5 jaar, beetje krakkemikkig omdat hij artrose heeft in beide voorpoten maar met allerlei supplementen en pijnstilling loopt hij 's middags nog rustig een uurtje mee op de wandeling.

Ik zou zo graag de klok 10 jaar terug willen draaien bij hem. Hij is een gouden hondje met karakter en humor. De tijd gaat veel te snel
Bijlagen
IMG_4183[1].JPG
IMG_4183[1].JPG (2.01 MiB) 839 keer bekeken
Door Robian
#3441672
Siberienne schreef: do 10 mar 2022, 14:42 Aaah wat een liefie Robian!
Dat is het... het enige "nadeel" wat ik hem toe kan dichten is dat hij via je linker neusgat je rechter oor schoon weet te maken :D :cool:
Door Mandarijn
#3441675
IMG20220310133859.jpg
IMG20220310133859.jpg (7.91 MiB) 818 keer bekeken
Bijna 12 en nog steeds genieten ze van zonnig weer. Nou..... vooral kijken wat vrouwtje doet in de tuin en dat is best vermoeiend
Door Robian
#3441676
Mandarijn schreef: do 10 mar 2022, 15:00 Bijna 12 en nog steeds genieten ze van zonnig weer. Nou..... vooral kijken wat vrouwtje doet in de tuin en dat is best vermoeiend
ahhh... lekker in het zonnetje :smitten:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3441802
Hier onze senioren ;D…. Nog geen grijze haren te zien ;) ... Je merkt wel dat Appie wat strammer is en niet meer altijd zo lang wil lopen…. En beiden hebben ze, helaas, een aantal vetbobbels… Daar hebben ze gelukkig geen last van….
Bijlagen
image.jpg
Saartje, wordt 2 augustus 10…
image.jpg (2.34 MiB) 776 keer bekeken
image.jpg
Appie, wordt 2 juni 10….
image.jpg (3.72 MiB) 776 keer bekeken
Door rosmin
#3441903
Wat we een leuke senioren komen erbij in de galerij :)

Roxy gaat deze week voor gebitsbehandeling, helaas konden we dit niet meer uitstellen; een van de kiezen is gescheurd en ze heeft een ontsteking ,
We hopen dat alles goed gaat verlopen; nu eerst het bloedonderzoek afwachten. Vind het op deze leeftijd wel spannend worden, narcose en herstellen.
Door Anne in Zweden
#3441984
rosmin schreef: ma 14 mar 2022, 17:30 Wat we een leuke senioren komen erbij in de galerij :)

Roxy gaat deze week voor gebitsbehandeling, helaas konden we dit niet meer uitstellen; een van de kiezen is gescheurd en ze heeft een ontsteking ,
We hopen dat alles goed gaat verlopen; nu eerst het bloedonderzoek afwachten. Vind het op deze leeftijd wel spannend worden, narcose en herstellen.
Oef, da's best spannend inderdaad. Maar het gaat vast goed, en nietsdoen is ook geen optie in dit geval. Wanneer moet ze?
Door smulpaap
#3441999
CindyMayella schreef: za 12 mar 2022, 14:32 Hier onze senioren ;D…. Nog geen grijze haren te zien ;) ... Je merkt wel dat Appie wat strammer is en niet meer altijd zo lang wil lopen…. En beiden hebben ze, helaas, een aantal vetbobbels… Daar hebben ze gelukkig geen last van….
Ah schattige foto's zeg :-*
Door smulpaap
#3442000
rosmin schreef: ma 14 mar 2022, 17:30 Wat we een leuke senioren komen erbij in de galerij :)

Roxy gaat deze week voor gebitsbehandeling, helaas konden we dit niet meer uitstellen; een van de kiezen is gescheurd en ze heeft een ontsteking ,
We hopen dat alles goed gaat verlopen; nu eerst het bloedonderzoek afwachten. Vind het op deze leeftijd wel spannend worden, narcose en herstellen.


Ja . Narcose is best spannend op die leeftijd
Tessa moest een hele dag in de kliniek blijven na gebitsbehandeling en narcose . Hopelijk gaat het allemaal goed met Roxy
Door Cathelijn
#3442073
Alhoewel Ilan zich gedraagt alsof hij nog een jonge god is en lekker beweegt, kan ik toch niet om het feit heen dat hij vandaag 10 jaar geworden is. Mijn puppy is aardig grijs rond zijn neus, heeft her en der een bultje en wat last van zijn huid.
Maar speurt nog als de beste, springt vlot de bank op en de auto in, en geniet van het leven :-* Maar hij verdient nu wel een plaatsje tussen al die andere knapperds.
Bijlagen
DSCN2861.JPG
DSCN2861.JPG (5.7 MiB) 635 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door