Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Tanna
#3438685
Zo'n anderhalf jaar geleden verhuisden er twee schattige fauteuiltjes van Siberienne naar mij in het hoge noorden. Niet zo hoog als waar ze eigenlijk naartoe hadden gekund, maar toch een hele reis. De verbindende factor in deze reis was Kim_S, die de stoeltjes bij mij thuis afleverde, wat uitmondde in een gezellige ochtend.
Hoe blij ik ook was met de stoeltjes, uiteindelijk bleken we toch geen plek te hebben en stonden ze eenzaam in de garage. Dan maar weer in de aanbieding op Barfplaats..........

Dat viel nog niet mee maar vlak voor de kerst hebben we de stoeltjes naar een tijdelijke logeerplek in Zuidlaren gebracht en nu wonen ze bij sam28.

Eind goed, al goed!!

stoeltje.jpg
stoeltje.jpg (224.85 KiB) 761 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3438686
Jaaaaa wat was dat leuk om te doen! :D
Siberienne (en meneer, en de Huskyheren :-* ) ontmoet nog net voor de grote emigratie. En daarna een ontzettend gezellige ochtend gehad bij Tanna (en meneer, en het allerschattigste Border Terriertje ter wereld).
Als ik mijn leaseauto nog zou hebben dan had ik ze ook naar Sam gebracht. Gewoon voor de lol :biggrin2: Blij dat het gewoon gelukt is allemaal :)

Speciale stoeltjes zijn het :smitten:
Door Siberienne
#3438690
Die stoeltjes zijn ooit begonnen op de studentenkamer van mijn schoonzus, toen verhuisd van Den Haag naar ons studentenhuis in Utrecht. En toen we ons eerste huis kochten mee naar Lochem. Daar hebben we de witte verf eraf gekrabd en de lelijke zwarte stof laten vervangen door deze stof door een 80-jarige ambachtelijke meubelmaker in het dorp die ook het binnenwerk onder handen heeft genomen. Dat was in de vorige eeuw (1999). Later zijn ze mee verhuisd naar Limburg en stonden ze eerst in de woonkamer en toen in de slaapkamer ‘voor de sier’ (lees alternatieve kleerkast).

Voor mijn meneer-met-korte benen is de zitting te lang, dus hij zat er nooit echt lekker in, dus toch maar niet meer mee naar Noorwegen ;)

Zo leuk zo’n stoeltjes reis :)
Door Tanna
#3438697
Siberienne schreef: ma 24 jan 2022, 21:35 Die stoeltjes zijn ooit begonnen op de studentenkamer van mijn schoonzus, toen verhuisd van Den Haag naar ons studentenhuis in Utrecht. En toen we ons eerste huis kochten mee naar Lochem. Daar hebben we de witte verf eraf gekrabd en de lelijke zwarte stof laten vervangen door deze stof door een 80-jarige ambachtelijke meubelmaker in het dorp die ook het binnenwerk onder handen heeft genomen. Dat was in de vorige eeuw (1999). Later zijn ze mee verhuisd naar Limburg en stonden ze eerst in de woonkamer en toen in de slaapkamer ‘voor de sier’ (lees alternatieve kleerkast).

Voor mijn meneer-met-korte benen is de zitting te lang, dus hij zat er nooit echt lekker in, dus toch maar niet meer mee naar Noorwegen ;)

Zo leuk zo’n stoeltjes reis :)
Wat een schitterend verhaal!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3438701
Bij de titel dacht ik eerst dat er een stoelendans in het moderatorteam van BP gaande was ;D

Maar het is een topic over de reizende stoelen :) Mooi om te lezen hoe verschillende mensen al blij zijn gemaakt met deze stoelen :cool:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3438710
DSC_0765.JPG
DSC_0765.JPG (1.34 MiB) 596 keer bekeken
De stoelen staan heel leuk in mijn huis!! Dit is denk ik niet de definitieve plek voor ze maar het is nu al leuk. Deze staat in de slaapkamer, de ander op de logeer.

Ik vind het echt super leuk om het verhaal en de geschiedenis te horen!! De stoelen zijn al gaaf maar worden nu alleen nog maar gaver!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door