Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3438495
Anne in Zweden schreef: wo 19 jan 2022, 16:39
Maar denk je niet dat het veel te rustig is voor jou hier? :P :biggrin2:
Goed om te lezen van die mensen. :)
En waarschijnlijk wel, ik denk ook niet dat ik dat in mijn eentje moet doen. Maar oooh, het trekt me wel hoor en ook al jaren. Sinds ik op vakantie ben geweest in Zweden ergens rond 2004. Buren op gepaste afstand, de stilte, het prachtige landschap, een enorme lap grond. :D :D
Door smulpaap
#3438504
Pff ik voel me vandaag 96 :biggrin2:
Maar de container zit propvol en word afgevoerd
Nog heel wat spullen voor o.a dierenambulance , stripboeken voor verstandelijk beperkte mensen . Men wil het daar graag hebben . Gereedschap voor een goed doel .
Energieleverancier gebeld , we hadden voordelig tarief en nemen dat mee .
Offerte verhuisbedrijf gekregen , ziet er goed uit
Snel vouwbedden besteld , binnenkort eerst kamperen in nieuwe woning . Twee afspraken die helaas niet op dezelfde dag konden . Dus dan blijven we maar slapen .
Door smulpaap
#3438529
Ronald schreef: do 20 jan 2022, 14:37 Dan gaat het ineens allemaal hard zeg!
Haha , de eerste en ergste klus zit erop
Troep opruimen :biggrin2:
Maar er moet nog heel wat gebeuren
Gelukkig hebben we straks geen ruimte meer om troep te verzamelen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3438532
smulpaap schreef: do 20 jan 2022, 22:06 Haha , de eerste en ergste klus zit erop
Troep opruimen :biggrin2:
Maar er moet nog heel wat gebeuren
Gelukkig hebben we straks geen ruimte meer om troep te verzamelen :biggrin2:
Dat zeg je nu, ben benieuwd of dat over een paar jaar echt zo is. :biggrin2: :biggrin2:
Door smulpaap
#3438694
Makelaar is geweest , nu een hele lange vragenlijst invullen
En verder druk , druk ,druk
Al heel veel uitgezocht, dus dat kan straks zo mee als het zo ver is
Tut is van slag , eet slecht . Dan zie je eerst de vakantietas liggen , en dan verdwijnt de baas . Ik mag toch altijd mee als die tas naar beneden komt ? Het is verwarrend allemaal
Er gebeuren zoveel rare dingen.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3438696
smulpaap schreef: ma 24 jan 2022, 23:16 Makelaar is geweest , nu een hele lange vragenlijst invullen
En verder druk , druk ,druk
Al heel veel uitgezocht, dus dat kan straks zo mee als het zo ver is
Tut is van slag , eet slecht . Dan zie je eerst de vakantietas liggen , en dan verdwijnt de baas . Ik mag toch altijd mee als die tas naar beneden komt ? Het is verwarrend allemaal
Er gebeuren zoveel rare dingen.
Ja, het is voor jullie heel druk en stressvol, maar voor tut natuurlijk ook. Wellicht een druppeltje tijdelijk tegen de stress? Succes! :-*
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3438699
Ja, verhuizen levert altijd een hoop gedoe op natuurlijk. En logisch dat de tut dan van slag is wanneer het allemaal anders gaat dan anders.
Hopelijk trekt het snel weer bij wanneer jullie weer het normale ritme op kunnen pakken op het moment dat jullie in de nieuwe woning trekken :-*
Door smulpaap
#3438742
Charlie Angel schreef: ma 24 jan 2022, 23:57 Ja, het is voor jullie heel druk en stressvol, maar voor tut natuurlijk ook. Wellicht een druppeltje tijdelijk tegen de stress? Succes! :-*


Ja inderdaad . Ze is al te vaak verhuisd
Ze reageert met name op de baas , waar ga jij naartoe met die spullen
Ze zag haar vorige baasje ook vertrekken met spullen en had een enorme terugval
Er staat ook nog een afspraak bij de osteopaat, voor we vertrekken . Dat zal haar ook goed doen
Door smulpaap
#3438743
dinky89 schreef: di 25 jan 2022, 08:27 Ja, verhuizen levert altijd een hoop gedoe op natuurlijk. En logisch dat de tut dan van slag is wanneer het allemaal anders gaat dan anders.
Hopelijk trekt het snel weer bij wanneer jullie weer het normale ritme op kunnen pakken op het moment dat jullie in de nieuwe woning trekken :-*
Ja,het is nu hectisch. En straks eenmaal in de nieuwe woning komt ze wel weer tot rust hoor
Vandaag was het in haar ogen vrij normaal
Baasje zat te werken , geen raar gedoe in huis . Dus ze heeft flink geslapen
Door smulpaap
#3439024
Ik weet niet of een bord in de tuin nog nodig is ::)
Dat zou halverwege de week plaatsvinden . Makelaar heeft het razend druk
Maar : de baas ging vanochtend even naar de zaak waarbij ie ooit het parket heeft gekocht . Er moest even een nieuwe plint komen. Hij raakt aan de praat en verteld dat het huis in de verkoop gaat .
De verkoper vertelt dat zijn zoon al twee jaar zoekt , tot nu toe geen woning kunnen kopen . De laatste keer zat ie € 1000 onder het andere bod wat was uitgebracht . Die jongen is inmiddels radeloos . Dus : de baas heeft beloofd dat deze jongen als eerste mag komen kijken en een bod mag doen . We vinden beiden dat dergelijke mensen ook eens een kans moeten krijgen . En we hoeven niet de uiterste prijs . Een ander gelukkig maken is immers ook een geweldig gevoel .Makelaar was vandaag niet bereikbaar, dus die bellen we maandag
Door Tanna
#3439026
smulpaap schreef: za 29 jan 2022, 20:40 Ik weet niet of een bord in de tuin nog nodig is ::)
Dat zou halverwege de week plaatsvinden . Makelaar heeft het razend druk
Maar : de baas ging vanochtend even naar de zaak waarbij ie ooit het parket heeft gekocht . Er moest even een nieuwe plint komen. Hij raakt aan de praat en verteld dat het huis in de verkoop gaat .
De verkoper vertelt dat zijn zoon al twee jaar zoekt , tot nu toe geen woning kunnen kopen . De laatste keer zat ie € 1000 onder het andere bod wat was uitgebracht . Die jongen is inmiddels radeloos . Dus : de baas heeft beloofd dat deze jongen als eerste mag komen kijken en een bod mag doen . We vinden beiden dat dergelijke mensen ook eens een kans moeten krijgen . En we hoeven niet de uiterste prijs . Een ander gelukkig maken is immers ook een geweldig gevoel .Makelaar was vandaag niet bereikbaar, dus die bellen we maandag
Goed plan!
Ik heb dat ook geprobeerd toen wij wilden verhuizen. Aangebeld bij de Turkse buurman uit Manchester ;D die zijn huis huurde, om te vragen of hij mijn huis wilde kopen. Hij was in tranen omdat hij net had getekend om zijn huurhuis te kopen terwijl hij liever mijn huis had gekocht. Aangebeld bij de Poolse buren om te vragen of ze vrienden of familie wisten die belangstelling hadden. Nee, er was niemand.......
Ik verkocht via Makelaarsland en toen ik de Te Koop poster 's nachts op het raam plakte wist ik niet hoe snel het zou gaan. De Poolse buurvrouw reed 's morgens heel vroeg langs, zag de poster, belde meteen haar Poolse vrienden - dus toch ::) - en om kwart voor 8 's avonds was het rond.
Jammer, we hadden allemaal nog wat geld kunnen besparen. Maar het was wel fijn om het aan mensen te verkopen die het zo graag wilden, zelfs het hogere bod van andere kijkers heb ik toen afgeslagen.

Waar we nu wonen zou ik ook alleen maar een kartonnen bordje in de voortuin hoeven te zetten, zo hard gaat het met de huizenverkoop.

Leuk als het bij jullie ook een beetje alternatief gaat, het geeft echt een goed gevoel!
Door Tanna
#3439027
smulpaap schreef: za 29 jan 2022, 20:40 Ik weet niet of een bord in de tuin nog nodig is ::)
Dat zou halverwege de week plaatsvinden . Makelaar heeft het razend druk
Maar : de baas ging vanochtend even naar de zaak waarbij ie ooit het parket heeft gekocht . Er moest even een nieuwe plint komen. Hij raakt aan de praat en verteld dat het huis in de verkoop gaat .
De verkoper vertelt dat zijn zoon al twee jaar zoekt , tot nu toe geen woning kunnen kopen . De laatste keer zat ie € 1000 onder het andere bod wat was uitgebracht . Die jongen is inmiddels radeloos . Dus : de baas heeft beloofd dat deze jongen als eerste mag komen kijken en een bod mag doen . We vinden beiden dat dergelijke mensen ook eens een kans moeten krijgen . En we hoeven niet de uiterste prijs . Een ander gelukkig maken is immers ook een geweldig gevoel .Makelaar was vandaag niet bereikbaar, dus die bellen we maandag
Goed plan!
Ik heb van alles geprobeerd toen wij wilden verhuizen. Aangebeld bij de Turkse buurman uit Manchester ;D die zijn huis huurde, om te vragen of hij mijn huis wilde kopen. Hij was in tranen omdat hij net had getekend om zijn huurhuis te kopen terwijl hij liever mijn huis had gekocht. Aangebeld bij de Poolse buren om te vragen of ze vrienden of familie wisten die belangstelling hadden. Nee, er was niemand.......
Ik verkocht via Makelaarsland en toen ik de Te Koop poster 's nachts op het raam plakte wist ik niet hoe snel het zou gaan. De Poolse buurvrouw reed 's morgens heel vroeg langs, zag de poster, belde meteen haar Poolse vrienden - dus toch ::) - en om kwart voor 8 's avonds was het rond.
Jammer, we hadden allemaal nog wat geld kunnen besparen. Maar het was wel fijn om het aan mensen te verkopen die het zo graag wilden, zelfs het hogere bod van andere kijkers heb ik toen afgeslagen.

Waar we nu wonen zou ik ook alleen maar een kartonnen bordje in de voortuin hoeven te zetten, zo hard gaat het met de huizenverkoop.

Leuk als het bij jullie ook een beetje alternatief gaat, het geeft echt een goed gevoel!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3439033
Als je in een regio woont waar de prijzen erg hoog lopen (en er dus veel vraag is) zou ik ook geen makelaar betalen hoor.
Die jagen de prijzen in het algemeen alleen maar omhoog doordat ze het onderste uit de kan halen en verkopers er graag een prijs plus makelaar van krijgen.
En hoge huizenprijzen zijn toch een groot probleem in veel regio's is NL heb ik begrepen.
Als je nou maanden met een huis blijft zitten, dan kan zo'n makelaar erg nuttig zijn.
Of als je geen tijd of zin hebt om je ermee bezig te houden natuurlijk. Dat kan ook..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door