Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3438427
hannabelgje schreef: di 18 jan 2022, 12:31 Denk dat we een barfplaats verhuizing moeten organiseren. Iedereen die rust wil naar Zweden ofzo. Op gepaste afstand van elkaar lol.

Ik kan het alleen maar aanraden! Barfen is ook geen probleem, ik bestel nu al twee keer per jaar samen met een andere BP'er een groot transport van een 600-700 kilo, waarbij we de transportkosten delen. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :D
Door smulpaap
#3438450
Gelukkig drinken ze zo nu en dan koffie
Ik mag me nergens mee bemoeien van moeder >:(
De deuren staan open , en ze lopen in en uit . En ze zijn bang dat ik weg loop
Maar ik snap er niks van ::) mijn vader is net malle Pietje . Wat een zooi zeg , en dan komen er ook nog malle Pietjes langs . Voor een parasol, en voor heel veel hout en weet ik wat allemaal . Kortom , het is een rare boel in mijn huisje
Nou , en als ze dan koffie drinken ga ik gauw op schoot bij de butler van mn beste vriendje . Ook zo iets , mn vriend mocht niet mee ! Hmm ik ben er maar moe van . Ik weet het allemaal niet hoor , mag niet meer in de tuin .en net terwijl ik een mooie voetbal had gevonden . Maar in de tuin liggen houtsplinters ofzo en dat is niet fijn voor mn pootjes . Tss raar gedoe hier >:(
Bijlagen
20220118_141555.jpg
20220118_141555.jpg (3.4 MiB) 877 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3438459
hannabelgje schreef:Denk dat we een barfplaats verhuizing moeten organiseren. Iedereen die rust wil naar Zweden ofzo. Op gepaste afstand van elkaar lol.

Verstuurd vanaf mijn SM-G980F met Tapatalk
Goed plan!
Nu mogen wij in de polder echt niet klagen, maar Zweden, ja heerlijk! Afbeelding
Door Tanna
#3438472
Anne in Zweden schreef: wo 19 jan 2022, 12:27 Er staat hier in de buurt iets te koop, 84 m2 woonoppervlak, zo te zien recentelijk gerenoveerd, 1800 m2 tuin, omgeven door natuur en de rivier vlakbij. 50.000 € - dat is het allerbeste aan de huizen hier: ze kosten naar NLse verhoudingen geen drol!

https://www.fastighetsbyran.com/sv/sver ... 7ByqQxMT2c
Ik heb kennissen die al jaren roepen dat ze zoiets graag willen als ze de kans krijgen, maar als puntje bij paaltje komt hebben ze het lef niet.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3438474
Ooooh wat ziet dat er heerlijk uit Anne!!!! :D :D
Jammer dat ik dan niet weet hoe ik in het levensonderhoud moet voorzien maar ik zou echt wel verhuizen geloof ik. (oke, even lef maken ;D )
Door Anne in Zweden
#3438475
sam28 schreef: wo 19 jan 2022, 16:26 Ooooh wat ziet dat er heerlijk uit Anne!!!! :D :D
Jammer dat ik dan niet weet hoe ik in het levensonderhoud moet voorzien maar ik zou echt wel verhuizen geloof ik. (oke, even lef maken ;D )
Volgens mij kun je hier moeiteloos werk vinden als je in de medische hoek zit; is het niet in het ziekenhuis, dan wel in de thuiszorg en dat soort dingen. Een tijdje geleden is een Nederlands stel hierheen verhuisd met vier paarden en vier honden (zelfde dorp, andere kant van de rivier); zij is paraveterinair en had binnen een paar weken een baan gevonden bij 'mijn' dierenarts, en dat terwijl ze nog lang niet vloeiend Zweeds spreekt.

Maar denk je niet dat het veel te rustig is voor jou hier? :P :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3438487
Anne in Zweden schreef: wo 19 jan 2022, 12:27 Er staat hier in de buurt iets te koop, 84 m2 woonoppervlak, zo te zien recentelijk gerenoveerd, 1800 m2 tuin, omgeven door natuur en de rivier vlakbij. 50.000 € - dat is het allerbeste aan de huizen hier: ze kosten naar NLse verhoudingen geen drol!

https://www.fastighetsbyran.com/sv/sver ... 7ByqQxMT2c
Jammer, nèt te weinig grond erbij... ::) :P
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3438488
Anne in Zweden schreef: wo 19 jan 2022, 12:27 Er staat hier in de buurt iets te koop, 84 m2 woonoppervlak, zo te zien recentelijk gerenoveerd, 1800 m2 tuin, omgeven door natuur en de rivier vlakbij. 50.000 € - dat is het allerbeste aan de huizen hier: ze kosten naar NLse verhoudingen geen drol!

https://www.fastighetsbyran.com/sv/sver ... 7ByqQxMT2c
Wat een plaatje! Hier zou ik best wel heel blij kunnen worden!
Gebruikersavatar
Door doranto
#3438490
Ik blijf lekker zitten waar ik zit. Ik woon in een buurtschap van ca. 11 Km2 waar ca. 140 huizen staan. Dat is voor mij rustig genoeg :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door